מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | נומרולוגיה 2011 | מספר מזל. נומרולוגיה שנתית מזל גדי

מספר מזל. נומרולוגיה שנתית מזל גדי

מספר מזל. נומרולוגיה שנתית מזל גדי מספר מזל. נומרולוגיה שנתית מזל גדי

נומרולוגיה היא המדע, הפילוסופיה והפסיכולוגיה של המספרים. זו תורה עתיקה שיכולה לסייע לאדם להבין את מה שהתרחש בחייו בעבר, ולסייע לו לחזות את העתיד. על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

נומרולוגיה היא המדע, הפילוסופיה והפסיכולוגיה של המספרים. זו תורה עתיקה שיכולה לסייע לאדם להבין את מה שהתרחש בחייו בעבר, ולסייע לו לחזות את העתיד.

כבר בעבר העתיק שימשה תורת הנומרולוגיה כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.
את הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מספר הנומרולוגיה השנתי שלך הוא: 1.
מספר זה מייצג מלכותיות, הוד והדר, טקסיות, דרמטיות, ייצוגיות, זוהר, כריזמה, מנהיגות ושליטה. זו שנה חלומית ונפלאה בה אינכם צריכים לחשוש לבטא את צפונות ליבכם בדרך הנחרצת והדרמטית ביותר. צפויות לכם התחלות פורצות חומות בכל תחומי חייכם, והכול לטובה. טוב תעשו אם תשקיעו במראה, בהופעה החיצונית, בשדרוג התדמית ובבגדים: לכו על זה בגדול. הסירו מלבכם כל דאגה הקשורה בפיננסים, יש מי שמשגיח עליכם ופוקח עין. צפוי להשתפר פלאים הדימוי העצמי שיש לכם על אודות עצמכם. אתם תהיו אור ומופת לאחרים. זה הזמן לאחוז במושכות המנהיגות ולהוביל את העדר. זהו עיתוי מדהים לעוסקים בעולם הבמה, כמו גם בעבודה הדורשת ייצוגיות. ימים ממוזלים בכל אחד ואחד מחודשי השנה הם ה – 1, 10 ו – 28 בחודש.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1877 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, מזל גדי, אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, נומרולוג, נומרולוגית, נומרולוגים, תחזית נומרולוגית, תחזית נומרולוגית שנתית, נומרולוגיה שנתית, נומרולוגיה 2011, תחזית 2011, תחזית נומרולוגית מזל גדי, הורוסקופ גדי, הורוסקופ יומי מזל גדי, תחזית מזל גדי, תחזית שנתית מזל גדי, גבר מזל גדי, בן מזל גדי, מזל גדי אהבה, מזל גדי במיטה, מזל גדי מאפיינים, מזל גדי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

0