מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קמע שנתי | קמע קבלי שנתי. מזל טלה

קמע קבלי שנתי. מזל טלה

קמע קבלי שנתי. מזל טלה קמע קבלי שנתי. מזל טלה

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

קמע הוא חפץ שינחיל לכם מזל והגנה מפני אנרגיות שליליות. לכל קמע יש כוחות סגוליים משלו. בעניין זה אין הלכה קובעת, הכול עשוי לבוא בחשבון: פיסת עור או בד, עצם, גוויל של קלף, אבן חן, מתכת כלשהי, קוביית משחק וכן הלאה. הכינו לעצמכם קמע לברכה ולמזל. קמע מכינים בקדושה ובטהרה, מה שאומר שלא מדובר בפעולה טכנית גרידא אלא באירוע אשר יש לבצעו ולהתייחס אליו עם כוונה שבלב. לאחר מכן, בחרו את הכלי שיהפוך למשכנו של הקמע: ניתן לבחור במזוזה ריקה, כמו גם בנרתיק של עור או כסף. בהזדמנות זו אתם מחליטים אם בעל הקמע יישא אותו [את הקמע] כשהוא טמון באחד מכיסי בגדיו או שיענדו על הגוף. אם החלטתם על ענידה, הצטיידו ברצועת עור או שרשרת כסף נאותה. כל אדם ראוי לקמע. נסו לשער מהו החוסר שהאדם לוקה בו, והכינו קמע הבא לפצות או להתגבר על חוסר זה. החומרים להכנת הקמע עשויים לבוא מעולם החי [עור], מעולם הצומח [קלף פפירוס] או מעולם הדומם [פיסת מתכת כגון זהב, כסף או נחושת].

אות עם מזל לברכה ולהצלחה: האות הממוזלת שלכם לשנת 2011 היא האות 'אלף'. רשמו אותה על גבי או בתוך הקמע שלכם, כמו גם מילים כראות עיניכם מתוך פסוקי הקבלה של רבי נחוניא בן הקנה שיופיעו בהמשך.

אלף היא האות הממוזלת שלכם בקמע: על פי תורת הקבלה, האות א' צופנת בחובה שלוש אותיות קדושות ואלו הן: אות "וו" אחת הניצבת באלכסון, אות "יוד" אחת העולה כלפי מעלה ואות "יוד" נוספת היורדת כלפי מטה. סך הכול קיבלנו אות "וו" אחת ושתי אותיות "יוד". בגימטריה [נומרולוגיה קבלית] מתורגמת האות "וו" למספר 6 ואילו האות "יוד" מתורגמת למספר 10. אם נחבר את הערכים הגימטריים של אות "וו" אחת ועוד שתי אותיות "יוד", נקבל את המספר 26 [26 = 10 + 10 + 6]. מספר זה [26] הינו גם ערכו הגימטרי של השם המפורש ה.ו.י.ה [5 + 6 + 10 + 5] ומכאן שהאות א' מייצגת את האל. על פי "אותיות דרבי עקיבא" שואלים "ומפני מה ראשה של "אלף" זקוף ועומד ויש לה שתי רגליים כבני אדם?"  והתשובה היא "מפני שהיא נחשבת באמת [כלומר, פותחת את המילה אמת], ואמת יש לה שתי רגליים, ואילו לשקר אין רגליים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממתקשרים ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

פסוקי קבלה של רבי נחוניא בן הקנה לקמע שלכם לשנת 2011 להתחברותכם עם הרוח שתנחיל לכם מזל וברכה בכל אשר תלכו: אמר ר' נחוניא בן הקנה כתוב אחד אומר ועתה לא ראו אור בהיר הוא בשחקים, וכתוב אחד אומר ישת חושך סתרו ואומר ענן וערפל סביביו קשיא, בא הכתוב השלישי והכריע ביניהם גם חשך לא יחשיך ממך ולילה כיום יאיר כחשיכה כאורה: אמר ר' ברכיה מאי דכתיב והארץ היתה תהו ובהו מאי משמע היתה, שכבר היתה תהו, ומאי תהו דבר המתהא בני אדם, ומאי בהו, אלא תהו היתה וחזרה לבהו, ומאי בהו דבר שיש בו ממש דכתיב בהו בו הוא: ומפני מה התחיל התורה בבי"ת כמה דאתחיל ברכה ומנלן דהתורה נקראת ברכה, שנאמר ומלא ברכת ב' ים ודרום ירשה, ואין ים אלא תורה שנאמר ורחבה מני ים, מאי ומלא ברכת ה' אלא כל מקום שנאמר בי"ת הוא לשון ברכה כדאמרינן בראשית, ואין ראשית אלא חכמה שנאמר ראשית חכמה יראת ה', ואין חכמה אלא ברכה שנאמר ויברך אלהים את שלמה וכתיב וה' נתן חכמה לשלמה, משל למלך שהשיא את בתו לבנו ונתנה לו בחתונה ואמר לו עשה בה כרצונך.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1344 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, מזל טלה, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, אסטרולוגיה מזל טלה, הורוסקופ מזל טלה, קמע שנתי, קמע שנתי 2011, קמע שנתי למזלות, קמע שנתי למזל טלה, הורוסקופ יומי מזל טלה, מזל טלה הורוסקופ, תחזית שבועית טלה, תחזית שנתית מזל טלה, טלה, בן מזל טלה, מזל טלה במיטה, מזל טלה מאפיינים, מזל טלה נקבה, מזל טלה תחזית שנתית

תן ציון למאמר זה

0