מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קמע שנתי | קמע קבלי שנתי. מזל תאומים

קמע קבלי שנתי. מזל תאומים

קמע קבלי שנתי. מזל תאומים קמע קבלי שנתי. מזל תאומים

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

קמע הוא חפץ שינחיל לכם מזל והגנה מפני אנרגיות שליליות. לכל קמע יש כוחות סגוליים משלו. בעניין זה אין הלכה קובעת, הכול עשוי לבוא בחשבון: פיסת עור או בד, עצם, גוויל של קלף, אבן חן, מתכת כלשהי, קוביית משחק וכן הלאה. הכינו לעצמכם קמע לברכה ולמזל. קמע מכינים בקדושה ובטהרה, מה שאומר שלא מדובר בפעולה טכנית גרידא אלא באירוע אשר יש לבצעו ולהתייחס אליו עם כוונה שבלב. לאחר מכן, בחרו את הכלי שיהפוך למשכנו של הקמע: ניתן לבחור במזוזה ריקה, כמו גם בנרתיק של עור או כסף. בהזדמנות זו אתם מחליטים אם בעל הקמע יישא אותו [את הקמע] כשהוא טמון באחד מכיסי בגדיו או שיענדו על הגוף. אם החלטתם על ענידה, הצטיידו ברצועת עור או שרשרת כסף נאותה. כל אדם ראוי לקמע. נסו לשער מהו החוסר שהאדם לוקה בו, והכינו קמע הבא לפצות או להתגבר על חוסר זה. החומרים להכנת הקמע עשויים לבוא מעולם החי [עור], מעולם הצומח [קלף פפירוס] או מעולם הדומם [פיסת מתכת כגון זהב, כסף או נחושת].

אות עם מזל לברכה ולהצלחה: האות הממוזלת שלכם לשנת 2011 היא האות 'גימל'. רשמו אותה על גבי או בתוך הקמע שלכם, כמו גם מילים כראות עיניכם מתוך פסוקי הקבלה של רבי נחוניא בן הקנה שיופיעו בהמשך.

גימל היא האות הממוזלת שלכם בקמע: על פי תורת הקבלה, ואצל המקובלים, האות ג' נחשבת לאות רבת עוצמה והמקובלים נוטים לייחס לה את המילה "גמול" ומכאן, גמילות חסדים. האות ג' חוצצת בין האות ב' לבין האות ד': נתון זה הוביל את המקובלים אל הרעיון כי האות ג' נוטלת מן השפע האצור בכלי הקיבול שבאות ב', ומעבירה אותו אל האות ד' המייצגת, בין השאר, את המילים דל ודלות. מכאן שמדובר בגמילות חסדים. תכונה נוספת המיוחסת לאות ג' קשורה במילה גמול שהוראתה בשל או בשלות, בבחינת תינוק שנגמל מחלב אימו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממתקשרים ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

פסוקי קבלה של רבי נחוניא בן הקנה לקמע שלכם לשנת 2011 להתחברותכם עם הרוח שתנחיל לכם מזל וברכה בכל אשר תלכו: ומאי ברכה, אלא משל למה"ד למלך שנטע אילנות בגנו, ואע"פ שירדו גשמים ושואב תמיד וגם הקרקע לח ושואב תמיד צריך הוא להשקותן מן המעיין שנאמר ראשית חכמה יראת ה' שכל טוב לכל עושיהם, ואז תאמר שהיא חסרה כלום הרי אומר תהלתו עומדת לעד: ישב רבי אמוראי ודרש מאי דכתיב  ומלא ברכת ה' ים ודרום ירשה, כך אמר משה אם תלך בחוקותיו תירש העולם הזה והעולם הבא, העולם הבא שהוא נמשל לים שנאמר ורחבה מני ים, והעוה"ז נמשל לדרום שנאמר כי ארץ הנגב נתתני ומתרגמינן ארי ארעא דרומא: ועוד למה הוסיף הקב"ה ה"א באברהם יותר משאר אותיות אלא כדי שיזכו כל אבריו של אדם לחיי עולם הבא שהוא נמשל ליום, כביכול בו נשלם הבנין דכתיב כי בצלם אלהים עשה את האדם, ואברהם בגמטריא רמ"ח כמנין אבריו של אדם: מאי דכתיב ירשה רש היה לו לומר, אלא אפי' הקב"ה בכלל, והיינו רש יה, למה"ד למלך שהי' לו ב' אוצרות והקצה אחד מהם, לסוף ימים אמר לבנו טול מה שיש בשני אוצרות הללו, אמר הבן שמא לא יתן לי מה שהקצה, א"ל טול הכל, והיינו דכתיב ים ודרום ירשה, ויה רש וינתן לך הכל ולואי שתשמור דרכי.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1276 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, מזל תאומים, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, קמע שנתי, קמע שנתי 2011, קמע שנתי למזלות, קמע שנתי למזל תאומים

תן ציון למאמר זה

0