מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קמע שנתי | קמע קבלי שנתי. מזל מאזניים

קמע קבלי שנתי. מזל מאזניים

קמע קבלי שנתי. מזל מאזניים קמע קבלי שנתי. מזל מאזניים

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

קמע הוא חפץ שינחיל לכם מזל והגנה מפני אנרגיות שליליות. לכל קמע יש כוחות סגוליים משלו. בעניין זה אין הלכה קובעת, הכול עשוי לבוא בחשבון: פיסת עור או בד, עצם, גוויל של קלף, אבן חן, מתכת כלשהי, קוביית משחק וכן הלאה. הכינו לעצמכם קמע לברכה ולמזל. קמע מכינים בקדושה ובטהרה, מה שאומר שלא מדובר בפעולה טכנית גרידא אלא באירוע אשר יש לבצעו ולהתייחס אליו עם כוונה שבלב. לאחר מכן, בחרו את הכלי שיהפוך למשכנו של הקמע: ניתן לבחור במזוזה ריקה, כמו גם בנרתיק של עור או כסף. בהזדמנות זו אתם מחליטים אם בעל הקמע יישא אותו [את הקמע] כשהוא טמון באחד מכיסי בגדיו או שיענדו על הגוף. אם החלטתם על ענידה, הצטיידו ברצועת עור או שרשרת כסף נאותה. כל אדם ראוי לקמע. נסו לשער מהו החוסר שהאדם לוקה בו, והכינו קמע הבא לפצות או להתגבר על חוסר זה. החומרים להכנת הקמע עשויים לבוא מעולם החי [עור], מעולם הצומח [קלף פפירוס] או מעולם הדומם [פיסת מתכת כגון זהב, כסף או נחושת].

אות עם מזל לברכה ולהצלחה: האות הממוזלת שלכם לשנת 2011 היא האות 'חית'. רשמו אותה על גבי או בתוך הקמע שלכם, כמו גם מילים כראות עיניכם מתוך פסוקי הקבלה של רבי נחוניא בן הקנה שיופיעו בהמשך.

חית היא האות הממוזלת שלכם בקמע: על פי תורת הקבלה, נראה כי גם למקובלים היה קשה להתעלם מן האפקט הצלילי הדומה שבין הגיית האות "חית" לבין הגיית המילה "חטא". ואכן, המקובלים ראו בה את האות המייצגת את הרמז לחזרה בתשובה. קיימת סברה נוספת המייחסת לאות ח' משמעויות כגון: כינוס וקיבוץ אל מקום אחד, וזאת הודות לשקי [כיסי] האוכף התלויים משני צידי הגמל ומזכירים בצורתם את האות ח'. חריטת האות ח' על גבי קמע מסייעת לאדם לחזור בתשובה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממתקשרים ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

פסוקי קבלה של רבי נחוניא בן הקנה לקמע שלכם לשנת 2011 להתחברותכם עם הרוח שתנחיל לכם מזל וברכה בכל אשר תלכו: אמר ר' יוחנן בשני נבראו המלאכים דכתיב המקרה במים עליותיו וכתיב עושה מלאכיו רוחות משרתיו אש לוהט ואמר ר' לויטס בן טברוס הכל מודים ומודה ר' יוחנן דהמים כבר היו, אבל בשני המקרה במים עלי ותיו, ומי השם עבים רכובו, ומי המהלך על כנפי רוח, אבל שלוחים לא נבראו עד יום ה: ומודים הכל שלא נבראו ביום ראשון שלא יאמרו מיכאל היה מותח בדרומו של רקיע וגבריאל בצפונו והקב"ה סודר באמצעיתו, אלא אני ה' עושה כל נוטה שמים לבדי רוקע הארץ מאתי מי אתי כתיב אני הוא שנטעתי אילן זה להשתעשע בו כל העולם ורקעתי בו כל וקראתי שמו כל שהכל תלוי בו והכל יוצא ממנו, והכל צריכים לו, ובו צופים ולו מחכין, ומשם פורחים הנשמות בשמחה, לבדי הייתי כשעשיתי אותו, ולא יגדל עליו מלאך לאמר אני קדמתי לך, כי גם בעת שרקעתי ארצי שבה נטעתי ושרשתי אילן זה ושמחתי ביחד ושמחתי בהם, מי אתי שגליתי לו סודי זה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1391 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, מזל מאזניים, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, קמע שנתי, קמע שנתי 2011, קמע שנתי למזלות, קמע שנתי למזל מאזניים

תן ציון למאמר זה

0