מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קמע שנתי | קמע קבלי שנתי. מזל עקרב

קמע קבלי שנתי. מזל עקרב

קמע קבלי שנתי. מזל עקרב קמע קבלי שנתי. מזל עקרב

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

קמע הוא חפץ שינחיל לכם מזל והגנה מפני אנרגיות שליליות. לכל קמע יש כוחות סגוליים משלו. בעניין זה אין הלכה קובעת, הכול עשוי לבוא בחשבון: פיסת עור או בד, עצם, גוויל של קלף, אבן חן, מתכת כלשהי, קוביית משחק וכן הלאה. הכינו לעצמכם קמע לברכה ולמזל. קמע מכינים בקדושה ובטהרה, מה שאומר שלא מדובר בפעולה טכנית גרידא אלא באירוע אשר יש לבצעו ולהתייחס אליו עם כוונה שבלב. לאחר מכן, בחרו את הכלי שיהפוך למשכנו של הקמע: ניתן לבחור במזוזה ריקה, כמו גם בנרתיק של עור או כסף. בהזדמנות זו אתם מחליטים אם בעל הקמע יישא אותו [את הקמע] כשהוא טמון באחד מכיסי בגדיו או שיענדו על הגוף. אם החלטתם על ענידה, הצטיידו ברצועת עור או שרשרת כסף נאותה. כל אדם ראוי לקמע. נסו לשער מהו החוסר שהאדם לוקה בו, והכינו קמע הבא לפצות או להתגבר על חוסר זה. החומרים להכנת הקמע עשויים לבוא מעולם החי [עור], מעולם הצומח [קלף פפירוס] או מעולם הדומם [פיסת מתכת כגון זהב, כסף או נחושת].

אות עם מזל לברכה ולהצלחה: האות הממוזלת שלכם לשנת 2011 היא האות 'טית'. רשמו אותה על גבי או בתוך הקמע שלכם, כמו גם מילים כראות עיניכם מתוך פסוקי הקבלה של רבי נחוניא בן הקנה שיופיעו בהמשך.

טית היא האות הממוזלת שלכם בקמע: על פי תורת הקבלה נראה כי גם למקובלים היה קשה להתעלם מצורתה של האות ט' המזכירה בגרפיקה שלה צורה של נחש. בדרך כלל הם מוצאים בצורה זו את אחדות הניגודים, כלומר – רע מול טוב. מצד אחד האל שילח "את הנחשים והשרפים וינשכו את העם וימת" ...ומן העבר האחר [החיובי] "ויעש משה נחש-נחושת וישימהו על הנס והיה אם נשך הנחש את איש והביט אל נחש הנחושת וחי". הנחש הינו סמל למאגיה לבנה ולריפוי ולכן הוא סמלו של עולם הרפואה.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממתקשרים ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

פסוקי קבלה של רבי נחוניא בן הקנה לקמע שלכם לשנת 2011 להתחברותכם עם הרוח שתנחיל לכם מזל וברכה בכל אשר תלכו: אמר ר' רחומאי מדברך נלמד שצורך העולם הזה ברא הקב"ה קודם השמים, א"ל הן, משל למה"ד למלך שביקש ליטע אילן בגנו, השגיח בכל הגן לדעת אם יש שם מעיין נובע מים להעמיד אותו, ולא מצא, אמר אחפור מים ואוציא מעין כדי שיוכל להתקיים האילן, חפר והוציא מעין נובע מים חיים ואח"כ נטע האילן ועמד ועשה פרי והצליח בשרשיו שהשקוהו תמיד מן המעיין: אמר ר' ינאי הארץ נבראה קודם לשמים שנאמר ארץ ושמים, אמרו לו והכתיב את השמים ואת הארץ, אמר להם למה"ד למלך שקנה חפץ נאה ולא היה שלם ולא קרא עליו שם, אמר אשלימנו ואתקן כנו וחבורו, ואז אקרא לו שם הה"ד לפנים הארץ יסדת ואח"כ ומעשה ידיך שמים, ואומר עטה אור כשלמה נוטה שמים כיריעה המקרה במים עליותיו וגו', ואומר עושה מלאכיו רוחות משרתיו אש לוהט, ואח"כ ה' יסד ארץ על מכוניה בל תמוט עולם ועד, כשתיקן לה מכון אז האמיץ בה שנאמר בל תמוט, ומה שמה ועד שמה ומכונה עולם והיינו עולם ועד.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1421 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, מזל עקרב, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, קמע שנתי, קמע שנתי 2011, קמע שנתי למזלות, קמע שנתי למזל עקרב

תן ציון למאמר זה

0