מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קמע שנתי | קמע קבלי שנתי. מזל קשת

קמע קבלי שנתי. מזל קשת

קמע קבלי שנתי. מזל קשת קמע קבלי שנתי. מזל קשת

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

קמע הוא חפץ שינחיל לכם מזל והגנה מפני אנרגיות שליליות. לכל קמע יש כוחות סגוליים משלו. בעניין זה אין הלכה קובעת, הכול עשוי לבוא בחשבון: פיסת עור או בד, עצם, גוויל של קלף, אבן חן, מתכת כלשהי, קוביית משחק וכן הלאה. הכינו לעצמכם קמע לברכה ולמזל. קמע מכינים בקדושה ובטהרה, מה שאומר שלא מדובר בפעולה טכנית גרידא אלא באירוע אשר יש לבצעו ולהתייחס אליו עם כוונה שבלב. לאחר מכן, בחרו את הכלי שיהפוך למשכנו של הקמע: ניתן לבחור במזוזה ריקה, כמו גם בנרתיק של עור או כסף. בהזדמנות זו אתם מחליטים אם בעל הקמע יישא אותו [את הקמע] כשהוא טמון באחד מכיסי בגדיו או שיענדו על הגוף. אם החלטתם על ענידה, הצטיידו ברצועת עור או שרשרת כסף נאותה. כל אדם ראוי לקמע. נסו לשער מהו החוסר שהאדם לוקה בו, והכינו קמע הבא לפצות או להתגבר על חוסר זה. החומרים להכנת הקמע עשויים לבוא מעולם החי [עור], מעולם הצומח [קלף פפירוס] או מעולם הדומם [פיסת מתכת כגון זהב, כסף או נחושת].

אות עם מזל לברכה ולהצלחה: האות הממוזלת שלכם לשנת 2011 היא האות 'יוד'. רשמו אותה על גבי או בתוך הקמע שלכם, כמו גם מילים כראות עיניכם מתוך פסוקי הקבלה של רבי נחוניא בן הקנה שיופיעו בהמשך.

יוד היא האות הממוזלת שלכם בקמע: על פי תורת הקבלה ואצל המקובלים, צורתה של האות י' בכתב העברי הקדום מזכירה אמת-יד ושתי אצבעות. נראה כי גם הכתיב הקדום של אות זו היה יד ולא יוד, כדוגמת המילה יום שהכתיב הקדום שלה היה ים. גישה זו מייחסת לאות י' תכונות של עוצמה בבחינת יד-חזקה וזרוע נטויה. סגולות מופלאות מיוחסות לאות י' בשל היותה האות הראשונה בשמו המפורש של האל. הנומרולוגיה של האות י' היא 10 ולכן היא דומה במהותה לנומרולוגיה של האות א'.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממתקשרים ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

פסוקי קבלה של רבי נחוניא בן הקנה לקמע שלכם לשנת 2011 להתחברותכם עם הרוח שתנחיל לכם מזל וברכה בכל אשר תלכו: אמר ר' ברכיה מאי דכתיב ויאמר אלהים יהי אור ויהי אור, ולא והיה אור, משל למלך שהיה לו חפץ נאה והקצהו עד שזימן לו מקום ושמהו שם הה"ד יהי אור ויהי אור שכבר היה: אמר ר' אמוראי מאי דכתיב ה' איש מלחמה, אמר ליה מר רחומאי ברבי לא תבעי לך מילתא דפשיטא, שמע לי ואמלכינך, א"ל למה"ד למלך שהיה לו דירות נאות ושם שם לכל אחד ואחד מהם וכולן זו טובה מזו, אמר אתן לבני דירה זו ששמה אל"ף, גם זו טובה ששמה יו"ד גם זו טובה ששמה שי"ן, מה עשה אספן כל השלשה ועשה מהם שם אחד ועשה מהם בית אחד, א"ל עד מתי תסתום דבריך, א"ל בני אל"ף ראש, יו"ד שני לה, שי"ן כולל כל העולם, ולמה שי"ן כולל כל העולם מפני שכתוב בה תשובה: שאלו לו תלמידיו מהו דלי"ת, א"ל מלה"ד לעשרה מלכים שהיו במקום אחד, וכלם עשירים, ואחד מהם עשיר אך לא כאחד מהם, אע"פ שעשרו גדול דל נקרא לגבי העשירים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1188 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, מזל קשת, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, קמע שנתי, קמע שנתי 2011, קמע שנתי למזלות, קמע שנתי למזל קשת

תן ציון למאמר זה

0