מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קמע שנתי | קמע קבלי שנתי. מזל דגים

קמע קבלי שנתי. מזל דגים

קמע קבלי שנתי. מזל דגים קמע קבלי שנתי. מזל דגים

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

קמע הוא חפץ שינחיל לכם מזל והגנה מפני אנרגיות שליליות. לכל קמע יש כוחות סגוליים משלו. בעניין זה אין הלכה קובעת, הכול עשוי לבוא בחשבון: פיסת עור או בד, עצם, גוויל של קלף, אבן חן, מתכת כלשהי, קוביית משחק וכן הלאה. הכינו לעצמכם קמע לברכה ולמזל. קמע מכינים בקדושה ובטהרה, מה שאומר שלא מדובר בפעולה טכנית גרידא אלא באירוע אשר יש לבצעו ולהתייחס אליו עם כוונה שבלב. לאחר מכן, בחרו את הכלי שיהפוך למשכנו של הקמע: ניתן לבחור במזוזה ריקה, כמו גם בנרתיק של עור או כסף. בהזדמנות זו אתם מחליטים אם בעל הקמע יישא אותו [את הקמע] כשהוא טמון באחד מכיסי בגדיו או שיענדו על הגוף. אם החלטתם על ענידה, הצטיידו ברצועת עור או שרשרת כסף נאותה. כל אדם ראוי לקמע. נסו לשער מהו החוסר שהאדם לוקה בו, והכינו קמע הבא לפצות או להתגבר על חוסר זה. החומרים להכנת הקמע עשויים לבוא מעולם החי [עור], מעולם הצומח [קלף פפירוס] או מעולם הדומם [פיסת מתכת כגון זהב, כסף או נחושת].

אות עם מזל לברכה ולהצלחה: האות הממוזלת שלכם לשנת 2011 היא האות 'עין'. רשמו אותה על גבי או בתוך הקמע שלכם, כמו גם מילים כראות עיניכם מתוך פסוקי הקבלה של רבי נחוניא בן הקנה שיופיעו בהמשך.

עין היא האות הממוזלת שלכם בקמע: על פי תורת הקבלה צורת האות ע' בכתב העברי הקדום היא כצורת העין האנושית. האות ע' רומזת על ביטויים שונים המכילים את המילה עין, לטוב או לרע. כגון – "עיני השם משוטטים בכל הארץ" [זכריה פרק ד' פסוק י']. לעומת, ו"עין נואף שמרה נשף" [איוב פרק כ"ד פסוק כ']. או "עיני רשעים תכלינה" [איוב פרק י"א פסוק כ']. בשל צורתה, יש באות זו משום הגנה מפני עין הרע, בעיקר כאשר היא מופיעה בגוונים של כחול ולבן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממתקשרים ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

פסוקי קבלה של רבי נחוניא בן הקנה לקמע שלכם לשנת 2011 להתחברותכם עם הרוח שתנחיל לכם מזל וברכה בכל אשר תלכו: מאי פתח, פתח, ומאי פתח, הוא רוח צפונית שהוא פתח לכל העולם, מן השער שיצא הרע יוצא הטוב, ומה טוב, לגלג עליהם הלא אמרתי לכם פתח קטן, אמרו לו שכחנו שנה לנו, שנה אמר להם למה"ד למלך שהיה לו כסא לפעמים לוקח אותו בזרועו ולפעמים על ראשו, א"ל למה, לפי שהוא נאה וחס לישב עליו, א"ל ואנא שמו על ראשו, אמר להם במ"ם פתוחה שנאמר אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף: ישב ר' אמוראי ודרש מאי דכתיב אוהב ה' שערי ציון מכל משכנות יעקב, שערי ציון הם פתחי עולם, ואין שער אלא פתח כמד"א פתח לנו שערי רחמים, כך אמר הקב"ה אוהב אני שערי ציון כשהן פתוחין, למה, שהן מצד הרעה, וכשישראל טובים לפני המקום וראוים להפתח לטוב הקב"ה אוהבם מכל משכנות יעקב שהם כולם שלום שנאמר ויעקב איש תם ישב אהלים: משל לשני בני אדם אחד מזומן לעשות רעה ועשה טובה, ואחד מזומן לעשות טובה ועשה טובה, למי משבחין יותר למי שרגיל לעשות רע ועשה טוב, אולי יעשה פעם שניה הה"ד אוהב ה' שערי ציון מכל משכנות יעקב שהן כולם שלום שנאמר ויעקב איש תם ישב אהלים.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1335 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, מזל דגים, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, קמע שנתי, קמע שנתי 2011, קמע שנתי למזלות, קמע שנתי למזל דגים, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00