מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל טלה

קריסטל מזל שנתי. מזל טלה

קריסטל מזל שנתי. מזל טלה קריסטל מזל שנתי. מזל טלה

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל טלה [21 – 30 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמטיסט: זו אחת מן האבנים היותר מפורסמות ופופולאריות. צבעה סגול והיא נמצאת בפצלים בעלי גדלים שונים. משמשת כקישוט מבוקש בידי אדריכלי הפנג-שואי. נחשבת למעניקה גדולה של כוחות רוחניים. מומלצת בעיקר לאלה מביניכם המבקשים להעניק עדיפות לרוחני על פני החומרי. רצוי להטמינה מתחת הכר לפני השינה, כדי להיעזר בה ב"שאלת חלום". אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפוי לקפוץ עליכם מעין יצר נדודים ואתם עשויים לחוש שאם לא תצאו לאיזושהי נסיעה משחררת, הרי שאתם עלולים להיתקע עם משקעים ועם תחושת החמצה.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל טלה [31 במארס – 9 באפריל], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - דולומיט: זו אבן קלילה המשפרת את מצב הרוח, משעשעת את הנפש ומעוררת את חוש ההומור, עוזרת ומרגיעה. תסייע לכם לקחת את עצמכם בפרופורציות הנכונות, ותמנע מצבי דיכאון וחרדה. לעונדים אותה מובטח חיוך רחב. נחשבת כמגוננת מפני מחלות, משפרת את המערכת החיסונית ומעניקה בריאות ואריכות ימים. כמו כן היא תגונן גם על סביבתו הטבעית של מי מכם שיענוד אותה. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הדברים מתחילים לזוז עם אנשים שהיו לכם עימם אין ספור המראות ונפילות: עכשיו צריך לעבור מדיבורים למעשים.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל טלה [10 – 19 באפריל], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – קריסוקולה: מדובר בגביש כחול ירוק המשרה אווירה טובה, שלום, שקט, רגיעה ושלווה. מומלץ לכם לענוד אבן זו כאשר אתם נפגשים עם אנשים שחתול שחור עבר ביניכם. היא תשכין שלום בין זוגות אוהבים אשר משום מה החליטו להתכתש. טובה עבור אלה מכם המבקשים להתחבר עם פילוסופיה ועם רוחניות. תאפשר לעונד אותה להיות צעד אחד לפני האחרים. כדאי לכם להצמידה אל הגוף לפני תחרויות והתמודדויות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הצעה שהתייחסתם אליה לפני זמן רב, חוזרת אליכם עם הסכמה נלהבת, מצד שני, ייתכן שהיא כבר תופסת אתכם עוסקים בדבר מה אחר לחלוטין.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג לאפיס ואובסידין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1287 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אמטיסט, קריסוקולה, דולומיט, לאפיס, אובסידין, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל טלה, קריסטל שנתי למזל טלה 2011

תן ציון למאמר זה

0