מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל שור

קריסטל מזל שנתי. מזל שור

קריסטל מזל שנתי. מזל שור קריסטל מזל שנתי. מזל שור

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל שור [20 – 30 באפריל], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – רוזקוורץ: בתרגום חופשי מדובר בבדולח ורוד עדין ביותר. זו אבן מרגיעה ונעימה שתעניק שלווה פנימית בלב מי מכם שיענדו אותה. מאחר ומדובר באבן הרמונית ומאזנת, הרי שהיא טובה במיוחד עבור המחלימים ממחלה ממשבר פיסי או מנטאלי. האבן עשויה לשאת בשורה לנשים המבקשות להתעבר, אך אינן מצליחות לעשות כן מסיבות נפשיות כאלו או אחרות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם התחום הרומנטי עשוי לתמרן אתכם אל התרחשויות בעלות אופי תחרותי. האינסטינקט הראשוני עלול לגרום לכם לנטוש את המערכה, אך טוב תעשו אם תעמידו את עצמכם למבחן.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל שור 1 – 10 במאי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – טופז: זו אבן המכילה בתוכה אנרגיות המגיעות מיסוד האש [תאזן את יסוד המים שאתם נמנים עימו]. נחשבת כמתנה משמיים עבור כל מי מכם שמחפש לעצמו הדרכה רוחנית. תעודד את הביישנים שביניכם ליטול לעצמם את שרביט המנהיגות. תיטיב עם כל העוסקים בפוליטיקה, או נמצאים בתפקידי מפתח. תשרה ביטחון בליבם של אלה מכם החוששים להיות נותני הטון. מאידך, היא תרגיע ותאזן את הכעסניים שביניכם. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם רעיונות שפעם התייחסתם אליהם כאל חלומות שווא, מעוררים עניין אצל האנשים הנכונים. התעלמו מטיפוסים תבוסתניים הנוהגים למצוא פגמים גם בדברים הנחשבים לכליל השלמות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל שור [11 – 20 במאי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא -  ג'ספר אדום: זהו קריסטל שיחבר אתכם עם היקום ועם איתני הטבע. אולי זו הסיבה לכך ששבטים מסוימים במקומות יישוב נידחים, משתמשים באבן זו בטכסים ובפולחנים שמטרתם להסיע עננים ולהמטיר גשם. טובה במיוחד עבור אלה מכם המסרבים לבטל את אישיותם מפניו של אדם אחר, ובכלל זה גם בן זוג. מצוינת עבור כל מי שפוסע אל תוך דרך חתחתים הכרוכה במאבק אכזרי ונוקב. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אתם מקבלים הצעות שהן לא ממש קידום, אך אפשר לראות בהן מעין טפיחה על השכם: תנו לדברים להתגלגל וסמכו על האינטואיציה שלכם.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג קריסופראס וגארנט.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1196 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

רוזקוורץ, קריסופראס, טופז, גארנט, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל שור, קריסטל שנתי למזל שור 2011

תן ציון למאמר זה

0