מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים

קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים

קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל תאומים [21 – 30 במאי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמזונייט: זו אבן בעלת גוונים של כחול וירוק. תסייע לכם לפתח את החוש הנבואי ועל כן היא בשימושם של אסטרולוגים וקוראי קלפים. טובה במיוחד עבור אלה מכם המשרתים בשליחות בעלת אופי ממלכתי. מומלץ לכם להניחה במקומות ובמשרדים בעלי אופי ציבורי. תיטיב עם מורים ועם מדריכים. מוצלחת במיוחד למי ששואף להתחבר עם האנרגיה הקוסמית של בני זוג ממזלות המים שהם: סרטן, דגים ועקרב. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם יהיה זה נבון מצידכם אם תוותרו על עקרונות שרק משמחים את יריביכם. כל שתעשו עכשיו למען בן-הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל תאומים [31 במאי – 9 ביוני], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – לאפיס לאזולי: אבן כחולה המשובצת נקודות של כעין הזהב. נחשבת לאבן המיסטיקאים. הייתה בשימוש כבר אצל המצרים הקדמונים. נהגו אז לכתוש אותה ולהשתמש באבקה כדי לצבוע את העפעפיים בצבע כחול. אבן חלומית עבור נשים הרות המבקשות לעצמן לידה 'חלקה'. זו אבן חובה בכיסו של כל איש רוח מביניכם. בעלת עוצמות חזקות במיוחד. כדאי לכם לענוד כמחרוזת סביב הצוואר על מנת להתגונן מפני אנרגיות שליליות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אפיקים שלא הבאתם בחשבון עשויים לחולל נפלאות בקשריכם עם בני המין השני. נראה כי המציאות עולה על מה שפרגנתם לעצמם בדמיונכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל תאומים [10 – 20 ביוני], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – סנדלית כחולה: זו אבן הנמצאת בכול הגוונים של כחול. טובה בעיקר עבור אלה מביניכם הנחשבים לנוודים הנוטלים את מקל הנדודים ויוצאים לחפש את מזלם. האבן תאפשר לכם להפעיל שיקול דעת הגיוני במצבים בהם אתם עלולים להיסחף אל חופים אבודים. תיטיב ותשפר את עולם החלומות שלכם, תביא עימה בשורות אופטימיות בחלום ותגן עליכם מפני סיוטים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפויה תחושה פיסית תוססת מהרגיל, מעין שיפור במראה ובהופעה ללא צורך בהשקעה מיוחדת. הגוף משפיע על הנפש וכתוצאה מכך אתם מוכנים להמר על רומנטיקה שבעבר הסתייגתם ממנה.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אמרלד ואופל.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1454 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אמרלד, אופל, לאפיס לאזולי, סנדלית כחולה, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל תאומים, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל תאומים 2011, אמזונייט

תן ציון למאמר זה

0