מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן

קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן

קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל סרטן [21 – 30 ביוני], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – טורמלין: האבן טובה במיוחד עבור אלה מכם הנחשבים למפוזרים ונבוכים, כמו גם עבור אלה המבקשים להשליט סדר וארגון במחשבותיהם. מגינה מפני אנרגיות שליליות המכוונות נגד מי מכם שיענוד אותה. מחלצת ממצבים אבודים. טוב לענדה לפני טיסה, כמו גם בים לפני הפלגה. פוקחת את העין-השלישית. מחברת את המוח עם רבדים נשגבים של המציאות. מומלץ להעניק אותה לאנשים העוברים טיפולי ריפוי. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אתם מתחילים להתעניין בתחומי עיסוק שאיש אינו מבין מה מצאתם בהם, ייתכן שיש בזה מעין סגירת מעגל עבורכם. צפויות תוצאות שתגרומנה לסובבים אתכם להכיר בכישרונותיכם.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל סרטן [1 – 11 ביולי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – צ'רוייט: אבן סגולה בגוונים של לילך, תעניק לכם רגשות רוחניים שלא מהעולם הזה, תטהר ותרפא. תעזור לכם להתחבר עם הניצוץ האלוהי שבתוכם. טובה במיוחד עבור אלה מכם המבקשים לפתוח את ה"עין השלישית". תשרה על מי מכם שיענוד אותה מעין משב רוח של נדיבות וטוב לב. מומלץ להעניקה לאנשים שאינם מוכנים לחלוק את עצמם עם זולתם. מאפשרת לעונד אותה להיפטר מאכזבות העבר. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם למרות דאגנותכם האופיינית, צפויה תקופה חלומית לאנשים שאתם חפצים באושרם: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתרבו להתייעץ עם אדם שהרציונאליות שלו אינה מוטלת בספק.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל סרטן [12 – 22 ביולי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – טנזנייט: האבן מכונה בשם זה הודות לארץ המקור, טנזניה. בעלת גוונים של סגול או כחול קטיפה. מי מכם שמעניק אותה לבן או בת המין השני, כאילו הכריז על רצונו באירוסין. האבן זורמת בהרמוניה עם השמיים ועם הים, ועל כן היא תכשיט חובה על גופם של הרפתקנים ומגלי עולם. עשויה לסייע לסובלים מכאבים בכתף או בגב העליון. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם ביחסים שבין המינים, נוצרות הזדמנויות המאפשרות לכם להיפטר מכל אותן הרפתקאות הקשורות ביחסים חד צדדיים: צפויות שיחות נוקבות בנושא.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג ספיר כחול ואקוומרין.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1174 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

טנזנייט, ספיר כחול, אקוואמרין, טורמלין, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל סרטן, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל סרטן 2011

תן ציון למאמר זה

5.00