מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל אריה

קריסטל מזל שנתי. מזל אריה

קריסטל מזל שנתי. מזל אריה קריסטל מזל שנתי. מזל אריה

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל אריה [23 ביולי – 2 באוגוסט], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – דיופטז: זהו קריסטל מעוטר ברבדים מטריפים של מינרלים ירוקים. האבן נהוגה בשימוש עבור תחלואי גוף ונפש. תביא אתכם לחשיבה ברובד גבוה במיוחד של מודעות עצמית. תעזור לכם למלא את מצבריכם הפיסיים והנפשיים, לכן נוהגים להעניקה לכל מי שאיבד מן האנרגיות שלו. מומלצת לשימוש עבור אנשים הזקוקים להגנה אנרגטית כפועל יוצא מעבודתם עם מטופלים ולקוחות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הרפתקה לא מתוכננת מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו היקר לכם: ייתכן שלהבין פירושו גם לסלוח.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל אריה [3 – 11 באוגוסט], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – סיטרין: אבן צהובה שהיתה מקודשת לעמים הקלטיים ולסקוטים. האבן מיטיבה במיוחד עם אנשים בעלי נטיות רוחניות הזקוקים לעוגן כלשהו בעולם החומרי, שאם לא כן הם פשוט ילכו לאיבוד. זו אבן אשר טוב לשאתה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה, בעיקר בתחומים כספיים ועסקיים. הסיטרין עוזר להתגבר על רגשי נחיתות ודימוי עצמי שלילי. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפוי מקצה שיפורים [חוויה מתקנת] לפרשיות רומנטיות שסירבו להיכנס אל מסלול שפוי. היחסים שבינו לבינה זקוקים לריגושיות רבה יותר מזו שיש לכם היום, גם אם אתם סבורים שאין חיים לאחר הקיים והעכשווי.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל אריה [12 – 22 באוגוסט], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – קריסופראס: זו אבן אשר כבר בימי קדם שימשה לריפוי מחלות והיטהרות מפני מרעין בישין. נפלאה עבור כל תחלואי הנפש ובכלל זה מצבי רוח עולים ויורדים. תשמש כגלולת הרגעה לעצבניים שביניכם, כמו גם לדיכאוניים. תועיל לבעיות כבד ותמריץ את מחזור הדם. הקדמונים סברו כי יש בכוחה להפוך את האוחז בה לרואה שאינו נראה. מיטיבה עם קוסמים ואנשים בעלי כוחות על טבעיים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפוי מזל לאלה מביניכם העוסקים בתחומי יופי ואופנה כגון תמרוקים ופריטי לבוש. היחסים שבינו לבינה מצליחים לתפוס גובה, ואתם משדרים על גל אחד עם הצד השני.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אגת צהוב ואגת סגול.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1186 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

סיטרין, קריסופראס, אגת צהוב, אגת סגול, דיופטז, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל אריה, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל אריה 2011

תן ציון למאמר זה

0