מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה

קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה

קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל בתולה [23 באוגוסט – 2 בספטמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אגת בוטוצוואנה: זו אבן מדהימה שתיטיב עם אלה מביניכם שמאמינים כי מזל רע רודף אחריהם. תסייע למי מכם שיענוד אותה לעמוד בגאווה מול אנשי שררה. מעוררת ומדליקה את הדמיון. טובה לילדים ולבני נוער. מרפאים בהודו משתמשים בה כדי לסלק פחדים וחרדות. מסייעת להתגבר על טראומות מתקופת הילדות. מיטיבה עם אלה שליבם חפץ בפרשיות חושניות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם מקומות בילוי מוטרפים צופנים עבורכם מזל וריגושים: נראה כי אין לכם בעיה ליטול יוזמה, גם אם אתם חורגים מן הכללים המקובלים.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל בתולה [3 – 13 בספטמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – יולקסייט: זהו קריסטל בעל גוונים של לבן אפור. מפורסם ביכולתו לפרק לגורמים כל בעיה שממבט ראשון מותירה רושם של קשה ומורכבת. האבן טובה במיוחד עבור אנשים שלא ניחנו ביכולת הפשטה. מצוינת עבור אלה מכם המעניקים צורה למופשט, כגון- פסלים ומעצבים. זו אבן חובה במשרדם של אדריכלים. מומלצת במיוחד למעצבי תכשיטים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם דווקא מישהו שנפרד מכם, מעניק הרהור נוסף לגורמים שהביאו לפרידה: מצד שני, ייתכן כי משחקים של אגו עלולים למנוע ממנו ליצור קשר.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל בתולה [14 – 22 בספטמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – סרפטיין: זהו גביש ירוק המעניק הגנה מפני מרעין בישין בהרפתקאות. מפגיש אתכם עם דמויות מרתקות ויוצר היכרויות מפתיעות במקומות לא צפויים. יש לבצע מדיטציה על אבן זו, אם רוצים להרגיע כאב. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפויים מזל והצלחה לאלה מכם העוסקים בסיוע לזולת, בעיקר בתחומים הקשורים לרפואה ולרפואה חלופית.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אגת כחול ואגת צהוב.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1480 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, סרפטיין, אגת כחול, אגת צהוב, יולקסייט, אגת בוטוסואנה, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל בתולה, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל בתולה 2011, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

0