מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים

קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים

קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השליש הראשון של מזל מאזניים [23 בספטמבר – 2 באוקטובר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אקוומארין: זו אבן כחולה ירקרקה. כשמה כן היא [כלומר, אקווא = מים] בנויה על יסוד המים, ועל כן היא מיטיבה עם הרגשניים שביניכם. נפלאה כתכשיט. מעודדת עוצמות רוחניות. טובה עבור נשים המבקשות להתעבר, כמו גם עבור אלו הנמצאות בתקופה של שמירת היריון. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לעטות צביון אישי ואינטימי. אל תחפזו לשלול אותו רק משום שהוא אינו מתיישב עם המוסכמות שלכם.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל מאזניים [3 – 13 באוקטובר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אגת אש: זו אבן מופלאה המספקת הגנה לאורה שלכם [גוף אסטראלי]. טובה במיוחד עבור אלה מכם העובדים עם קהל ומטופלים. תגן עליכם מפני כישוף או מפני עין הרע. תרחיק מכם את אלה החורשים עליכם רעה, או זוממים להכשילכם. בעולם הרפואה החלופית זו אבן שמשמשת מרפא וסיוע לבעיות של ראייה לקויה. נפלאה לכל מי שפוחד מהצל של עצמו. תשליט סדר בעולמם של המבולגנים שביניכם. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הנתיב האישי מפגיש אתכם עם אדם הנענה לאתגר שהצבתם לו: אם אתם לא מתכוונים ברצינות, כדאי שתרדו מהפרשיה הזו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל מאזניים [14 – 22 באוקטובר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – פרינייט: זהו גביש המופיע בצהוב ירוק, וחום צהוב. נפלא עבור אלה מכם המבקשים ליצור קשר עם ישויות שלא מן העולם הזה, וגם עם נשמות שהלכו לעולמן, אך לעולם אין לעשות כן באמצעות סיאנס, אלא אך ורק בסיועו של דמיון מודרך ובאפן אינטימי. אבן מופלאה עבור המבקשים לעשות מה שמכונה בשם: 'שאלת חלום' או רוצים לזכור את חלומותיהם. מעניקה חלומות נבואיים גם במהלך שעות היום. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם בילויים ונופשים כדאי לכם לקיים במקומות שקטים ואינטימיים: מקומות סואנים והמוניים עלולים לקלקל לכם את שהושג בעמל רב.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אגת אמטיסט ואגת טורמלין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1278 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אגת אש, פרינייט, אגת אמטיסט, אגת טורמלין, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל מאזניים, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל מאזניים 2011, אקוואמארין

תן ציון למאמר זה

0