מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב

קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב

קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל עקרב [23 באוקטובר – 1 בנובמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – קונזייט: זו אבן ירוקה המרפאה את משברי הלב. טובה במיוחד לאלה מכם המתקשים להיפרד מאהבות נכזבות. מועילה לכל מי שמבקש להשיג שלווה לנפשו הדואבת. יש לענדה לאחר מפח נפש או טראומה רגשית. מסייעת לריפוי מחושי גב וכאבי ראש. עוזרת לכל מי מכם שחי עם עצמו במלחמה בלתי פוסקת. תעזור לכם לקבל את עצמכם כפי שאתם ואף לאהוב את התוצאה. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הולכות ומתפוגגות חרדות שווא ומתנדפות דאגות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה להתפתח תקשורת טובה ביחסים שנסדקו.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל עקרב [2 – 11 בנובמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אובסידיאן: זו אבן וולקנית אשר שימשה בזמן העתיק כחומר גלם לייצור כלי בית, כלי נשק, תכשיטים ומוצרים לפולחן דתי ולמאגיה. תעניק לכם אומץ ואסרטיביות. טובה במיוחד לכל מי אשר סובלים מבעיות של פוריות. מעודדת את מי מכם שעונד אותה לשים את מבטחו ביושר ובאמת. האבן מתעבת שקרנים ורמאים הנקרים בדרככם, ועל כן היא מסגירה אותם לכם. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים: גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתפתחו אותם לשיחה גלויה עם מי שצריך.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל עקרב [12 – 21 בנובמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמבר: זו אבן שמכונה אמבר או ענבר, והיא סוג של שרף מאובן מתקופות קדומות ביותר של כדור הארץ. יקרת ערך, ומצוי בעיקר ברוסיה. בעלת גוונים של חום דבש. אם משפשפים אותה באריג או בצמר, היא מקבלת תכונות של מוליכות חשמלית וממגנטת אליה שיער ופיסות נייר. בשל תכונותיה החשמליות אתם מוזמנים להשתמש בה כדי למשוך אנרגיות מרפאות, הן למישור הפיסי – והן לרובד הרוחני. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם גם אם התנאים האובייקטיבים לא ממש מאירי פנים, נראה שצפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים במזון וברפואה, כמו גם בסיוע וייעוץ לזולת.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג מרכבה-קוורץ ואגת סיטרין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1229 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אמבר, קונזייט, אובסידיאן, מרכבה מקוורץ, אגת סיטרין, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל עקרב, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל עקרב 2011

תן ציון למאמר זה

0