מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל קשת

קריסטל מזל שנתי. מזל קשת

קריסטל מזל שנתי. מזל קשת קריסטל מזל שנתי. מזל קשת

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל קשת [22 בנובמבר – 1 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אוונטורין: זהו נציץ מופלא שיסייע לכל אחד מכם לאזן בין הכוח הנקבי אשר בו לבין הכוח הזכרי. יעניק דחיפה ליצירתיים, אך ייצב ויאזן את אלה מכם אשר נפשם מבקשת לרחף בעולמות נשגבים. יגביר בכם את כושר העמידה, כמו גם את האסרטיביות וההחלטיות. יעניק לכם עוצמות פיסיות, כמו גם אנרגיה מן הסוג הכריזמטי. טוב במיוחד עבור אלה מביניכם השואפים לכבוש את ראש הפירמידה החברתית או הקרייריסטית. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הנוסטלגיה צפויה לשחק תפקיד חשוב בחייכם: זיכרונות שכוסו באבק ייתבעו מכם תשומת לב רבה מהרגיל.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל קשת [2 – 12 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – פלורייט: זו אבן יפהפייה אך רכה ושבירה וצריך להגן עליה מפני רטיבות. טובה במיוחד עבור אלה מכם המבקשים ליצור קשר עם זיכרונות העבר, או המתרפקים על ילדותם האבודה. אבן מופלאה עבור כל מי מכם שרוצה להיפטר מרגשי אשמה. מן ההיבט הפיסי, זו אבן טובה עבור הסובלים מנפיחות ומגזים במערכת העיכול. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אתם נוטים ללכת על שידוכים ועל פגישות עיוורות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל קשת [13 – 20 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמרלד: זהו גביש ירוק הידוע עוד מימי מצריים העתיקה. אבן חלומית לזוגות אוהבים, אך עלולה לנפץ את הקשר אם אחד מבני הזוג יהיה מעורב בבגידה. משפרת את הזיכרון ותורמת לפיתוח חושים על טבעיים. תועיל לחובבי עולם המסתורין שביניכם, אך לא ממש מדהימה עבור אלה הנשענים אך ורק על השכלתנות. אתם עשויים למצוא בה את הפייה הטובה המלווה אתכם בדרככם. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם כדאי לכם להימנע מלחרוץ דעה על אנשים בעלי עיסוקים רוחניים, גם אם במבט ראשון הם מותירים רושם של מנותקים מהמציאות.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג עין-הנמר וקוורץ שקוף.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1407 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

פלורייט, אמרלד, אוונטורין, עין הנמר, קוורץ שקוף, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטל שנתי למזל קשת, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל קשת 2011

תן ציון למאמר זה

1.00