מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל גדי

קריסטל מזל שנתי. מזל גדי

קריסטל מזל שנתי. מזל גדי קריסטל מזל שנתי. מזל גדי

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל גדי [21 – 31 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אבן הירח מונסטון: זו האבן האולטימטיבית אשר מומלץ לכם להעניקה לאהוב לב, אך יש לזכור כי על פי האגדה, אם נוצרת בגידה על ידי אחד מבני הזוג, הרי שמייד יועם זוהרה של אבן זו. נחשבת כאבן מרפא לבעיות של פוריות, כמו גם לכאבי מחזור. בעלת אנרגיה נשית חמימה, רכה ועדינה. נמצאת בשימוש אצל קוסמות ובעלות כוחות. מסלקת מחסומים רגשיים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם חוויות אינטימיות מעוררות בכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום רע כל עוד אתם משאירים את הדברים בגדר של מחשבות והרהורים.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל גדי [1 – 10 בינואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – לברדורייט: זו אבן המופיעה בגווני תפוז, צהוב או אדום. מצויה ברוסיה, קנדה ופינלנד. מדהימה עבור כל מי שסובלים מאלרגיות, ובכלל זה גם אלה המוטרדים מבעיות עור, כגון: אקנה או אקזמה. טובה לסובלים מבעיות ברגליים או מפציעות. משפרת את היכולת להתבוננות פנימית. תעניק אומץ לאלה מכם המבקשים לפתוח את סגור ליבם, אך מסיבה כלשהי חשים חסומים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אתם בשנה טובה להתפייס עם מי שהתחרו בכם, אך בתנאי שהשלל נשאר בידיכם. כל פעולה אחרת עלולה להתפרש כחולשה מצידכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל גדי [11 – 20 בינואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – ספיר: זו אבן שנוהגים לומר עליה שהיא משקפת את עוצמתה הפנימית של הלהבה הרוחנית היוקדת בנפשו של מי מכם העונד אותה, כלומר: זהו גביש שיבהיק בשלל נגוהות בשעה שיהיה צמוד אל גופו של אדם אנרגטי, אך זוהרו יועם אם יצמידוהו אל גופו של אדם רדוד וחסר אנרגיות. הגביש תורם להתלהבות הפנימית, כמו גם מסיר מכשולים מדרכם של אלה מביניכם שאינם מסוגלים לנהוג בספונטאניות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אם אתם גוררים איתכם את זנבותיהן של פרשיות רומנטיות שהאכילו אתכם מרורים, זו הזדמנות ענקית להיפטר מזנבות אלה.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג מרכבה ושיבא לינגם.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1283 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ מזל גדי, מונסטון, מרכבה, שיבא לינגם, ספיר, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל גדי, קריסטל שנתי למזל גדי 2011, לברדורייט, הורוסקופ גדי, הורוסקופ יומי מזל גדי, תחזית מזל גדי, תחזית שנתית מזל גדי, גבר מזל גדי, בן מזל גדי, מזל גדי אהבה, מזל גדי במיטה, מזל גדי מאפיינים, מזל גדי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00