מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל דלי

קריסטל מזל שנתי. מזל דלי

קריסטל מזל שנתי. מזל דלי קריסטל מזל שנתי. מזל דלי

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל דלי [21 – 29 בינואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – וולפנייט: מדובר בגביש מפורסם ופופולארי המבוקש מאוד אצל חובבי קריסטלים. יעניק מעין וויברציות חשמליות למי מכם שיענוד אותו. יגביר ויעצים את כוח המשיכה כלפי בני המין השני. טוב לצבירת אנרגיה חושנית וסקסואלית. נפלא עבור כל מי מכם שחפץ להתבונן בהילה האסטראלית של בני האדם. גביש המביא מזל לאנשים העוסקים בתגליות ובהמצאות. עלול לעורר הזיות לא מציאותיות, ולכן אינו מומלץ לבעלי סף רגישות נמוך. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אתם מעצימים את פעילותכם העסקית, גם אם הדברים לא ממש מסתדרים על-פי ציפיותיכם.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל דלי [30 בינואר – 9 בפברואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – מלכית: זו אבן בעלת גוונים ירוקים. נחשבת לפייה הטובה של פעוטות ואנשים צעירים. נהוג לתלות אותה מעל עריסת תינוק. חמימה ומפנקת. משמשת כמרכיב פעיל בקמעות שנועדו להגן מפני כישוף, כמו גם מפני עין הרע. תזהיר אתכם מפני אויבים נסתרים. נוהגים להיעזר בה בשעה שתרים ומחפשים אחר חפצים שאבדו. מגלה מטמונים ואוצרות. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפויה לכם הזדמנות לעורר קשר רומנטי שמשום מה לא הצליח להמריא. מותר לכם להתייחס לזה כאל חוויה מתקנת. סימני שאלה הופכים לסימני קריאה, וזה אומר ששיחקתם נכון בקלפים שלכם והבאתם את הצד השני למצב הרצוי לכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל דלי [10 – 18 בפברואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – קרניליאן כתומה: זו אבן חלומית בעלת גוונים של תפוז. טובה במיוחד עבור אלה מכם שניחנו במזג סוער והרסני. תרגיע את האימפולסיביים שביניכם, כמו גם את אלה בעלי הדחפים שאינם נשלטים. מצוינת עבור אמנים ויוצרים וכל מי שמוצא את פרנסתו בעולם ההשראה והדמיון. מעוררת בלב העונד אותה מעין יראת כבוד כלפי היקום, כמו גם רגשות מיסטיים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם צפויים לכם קשרים עם יוצרים ואמנים, כמו גם עם טיפוסים פילוסופיים. תחושות הבטן שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מצבים עדינים שאחרים כשלו בהם.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אמטיסט ועין-הדג.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1311 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אמטיסט, עין הדג, וולפנייט, מלכית, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל דלי, קריסטל שנתי למזל דלי 2011, קארנליאן כתומה

תן ציון למאמר זה

0