מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | קריסטל מזל | קריסטל מזל שנתי. מזל דגים

קריסטל מזל שנתי. מזל דגים

קריסטל מזל שנתי. מזל דגים קריסטל מזל שנתי. מזל דגים

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

* אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל דגים [19 בפברואר – 1 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – פרידות: זהו קריסטל בגוונים של ירוק, צהוב, זית וחום. ימריץ את מחזור הדם, יסייע למערכת חילוף החומרים. ירגיע את אלה מכם שהם בעלי סף רגישות נמוך. יפיג חרדות וישכך משקעים שהודחקו. ינקה ויטהר את צ'אקרת הלב, כמו גם ישחרר חסימות אנרגטיות. נוהגים לכנות אבן זו בשם 'האינסטלאטור של הנפש'. טובה במיוחד עבור מחלות ריאה או רגישות במעיים. עשויה לאלה מכם הסובלים מנפיחות בערמונית או בעיות עם בלוטת התריס. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם אדם בעל כריזמה ירמוז על כוונותיו לגביכם. ראו בזה מחמאה, אך אל תסכימו למצב לפיו אתם אמורים להשקיע בעוד שהוא עצמו אינו מתחייב לתמורה כלשהי.

* אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל דגים [2 – 10 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – קוורץ: זהו בדולח שקוף. מצוין עבור המרפאים שביניכם, בעיקר עבור אלה המשתמשים בכפות ידיהם כדי להעביר אנרגיה חשמלית למטופליהם. זו אבן מטעינה ומחשלת שתעניק לכם אנרגיות פיסיות בעלות תדרים גבוהים במיוחד. טובה כדי להטעין אבנים אחרות באנרגיות טובות. לא מומלץ להחזיק אותה בחדר השינה, מכיוון שבעוצמתה היא עלולה למנוע תנומה לעפעפיים. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם הצעה שתיראה לכם כאילו הגיעה מעולם הזוי, תבשר את תחילתו של קשר מרטיט ומרגש: נראה שכל צד יעניק לאחר את אשר חסר לו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית ממיסטיקנים ומתקשרים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ!

* אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל דגים [11 – 20 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2011 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אופל: זו אבן המצויה במגוון גדול של צבעים. מצוינת עבור השחקנים ואנשי הבמה שביניכם, באשר היא מחדדת את הפאתוס ואת החושים הדרמטיים. ככל שאנשים רבים יותר יענדו אותה, כך גם יקודם רעיון השלום העולמי. מומלצת לענידה עבור כל מי שחרד מהבעת אהבה או מחשיפת רגשות. טוב לכם לענדה לפני ובשעת ווידוי אהבה. קחו בחשבון שהיא עלולה להגביר רחשי קנאה. אבן זו קשורה השנה במצבים אשר לפיהם לא מעט תחומים ידרשו מכם להיות יותר אסרטיביים. נראה שפה ושם תצטרכו להפגין נחרצות מנומסת.

* בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2011, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג רוזקוורץ וסיטרין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1199 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, רוזקוורץ, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, סיטרין, אופל, קריסטלים ומזלות, קריסטל שנתי, פרידות, קוורץ, קריסטלים 2011, קריסטל שנתי למזל דגים, קריסטל שנתי למזל דגים 2011, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00