מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2011

תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2011

תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2011 תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2011

מה הכוכבים אומרים על מדינת ישראל בשנת 2011? בואו לגלות ולדעת לפני כולם!



לתחזית השנתית למדינת ישראל 2012 לחץ/י כאן

רקע:
צירי הלידה שהובילו ללידתה של ישראלה, החלו בבוקרו של ה – 14 במאי 48 והגיעו לשיאם בשעה 16:00 כאשר דוד בן גוריון יילד אותה בתל אביב ובמוזיאון תל אביב. ישראלה נולדה במזל שור כאשר האופק הציץ אל גזרת מזל מאזניים, וזה אומר שכוכב המזל שלה הוא נוגה [ונוס] ששולט במזלות שור ומאזניים ואחראי על היופי ועל האהבה.

גרמי שמיים: מערך הכוכבים שנוצר ברקיע באותו יום ובאותה שעה, חושף את הירח כשהוא חולף במזל אריה יחד עם כוכב מאדים [מארס]. כוכב חמה [מרקורי] בצבץ אז מתוך תחומי גזרת מזל תאומים - שזו הגזרה האהובה עליו - תוך שהוא עושה עיניים לכוכב נוגה [ונוס] שיינק אנרגיות חמימות ממזל סרטן.

אז מה נולד לנו ? הקונסטלציה הבין כוכבית הובילה ללידתה של מדינה עקשנית בעלת כושר הישרדות מדהים [שור], הנשענת על עבר מפואר שכולו הוד והדר מלכות [אריה], אשר יש לה את כל הכלים כדי לשווק את עצמה כמו שצריך [תאומים], שנשענת על הנוסטלגיה של סיפורי התנ"ך [סרטן], ומשתדלת לשאת חן בעיני כל העולם [מאזניים].

כלכלי:
ינואר עד אפריל 2011: כוכב יופיטר מבשר כי בתקופה זו צפוי למדינה עתיד כלכלי מזהיר. נראה כי קברניטי הכלכלה יצליחו לנווט את הספינה בין גלים סוערים, תוך שהם מפיקים את המקסימום ממה שנראה כמו מצב בעייתי – בבחינת 'מעז ייצא מתוק'. החודשים ינואר עד אפריל משופעים במזל וברכה ומנחילים לקופת המדינה שפע ושגשוג.

מאי עד אוגוסט 2011: כוכב אוראנוס רומז כי תהפוכות כלכליות שמתרחשות מעבר לים, יוצרות תחרות קשה ומביאות עימן ירידה כלשהי ברמת החיים. ישראל תצא למאבק כלכלי, שהוא תוצאה של מצב שוק עולמי, שייפול אל תוך תנודות חריפות - בעיקר במדינות אירופה. משבר הארו יתברר כגורם רב השפעה שאסור לטאטא אל מתחת השטיח. 

ספטמבר עד דצמבר 2011: כוכב אוראנוס קובע כי גישה כלכלית הרפתקנית ומתן אמון בהבטחות שאין להן בסיס, עלולים להוביל את הכלכלה אל תוצאה מאכזבת. הציפיות תהיינה גדולות, לכן גם עוצמת השיברון. הכוכבים מעודדים את קובעי המדיניות להימנע מלהישען על תחזיות ורודות שזורמות מחו"ל [מארה"ב ואירופה], משום שהן נועדו להסתיר משבר שמסתמן באופק. הכוכבים מדרבנים את ישראל לעשות כל שביכולתה על מנת להפוך להיות יחידה כלכלית עצמאית – ככל האפשר.

בינינו לבין עצמנו: למרות כל רואי השחורות והודות להשפעתו של כוכב נוגה, נראה כי דף חדש עתיד להיפתח בינינו לבין עצמנו. צפויה להפציע הבנה כי רק לכידות פנימית עשויה לסייע לנו לעמוד בגאון לנוכח גל המשברים שצפוי לחלוף על מדינות העולם. מקום של כבוד בלכידות זו, שמור ליהדות העולם אשר תשמיע את קולה יותר מכפי שעשתה זאת בעבר. נראה כי חשדנות הדדית שהייתה נחלתנו עד עתה, תוליד כבוד הדדי. זאת, חרף חילוקי דעות לגיטימיים.

בינינו לבין האומות: בשל השפעתו ההרמונית אך ההססנית של מזל האופק על מפת המדינה, ובגין שהייתו הנוכחית של כוכב סטורן במזל האופק, נראה כי ישראל זקוקה בדחיפות להסברה הרבה יותר יוזמת מזו הקיימת. כוכב אוראנוס בבית התשיעי של מפת המדינה, מצביע על מגוון עצום של אפשרויות תקשורת שמדיפות ניחוח של עידן הדלי וחזון ה – ההייטק, מה שעשוי לשפר פלאים את מעמדנו בקרב אומות העולם. מה חבל שהירח בבית העשירי מעדיף להתרפק על זיכרונות מאשר להתבונן בעתיד.

ביטחון: הכוכבים מארס ויופיטר מאצילים אנרגיות טובות ומרגיעים את מה שמכונה 'צחצוח חרבות'. נראה כי גרמי השמיים נוטים לנו חסד ומאפשרים התעצמות ללא חשרת עננים שמתקדרת באופק. גם במישור זה - ממש כמו בקודם לו - מדינת ישראל תנצל את השפעתו הממוזלת של כוכב אוראנוס, לטובת פיתוח אמצעים חדשניים הנשענים על הייטק ועל כושר המצאה. 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1204 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית למדינת ישראל, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית למדינת ישראל 2011

תן ציון למאמר זה

0