מדורי תוכן

ראשי | תחזית שנתית 2011 | הורוסקופ 2011

הורוסקופ 2011

הורוסקופ 2011 הורוסקופ 2011

בואו לקרוא את הורוסקופ 2011 אשר יאפשר לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורוסקופ שנתי 2012 לחץ/י כאן

שנת 2011 עומדת להיות שנת המפנה! זוהי שנה שבה הכוכבים נמצאים בהיבטים מיוחדים אשר יאפשרו לכל אחד ואחת מאיתנו לעשות את המפנה בחייו, בין אם מעבר מתקיעות לזרימה להשגת המטרות, הבנת המצב העכשווי אל מול המצב הרצוי ובין אם יצירת הזדמנויות חדשות במיוחד בתחומי: האהבה, קריירה וכספים.

בשנה זו עלינו ללמוד לעשות את הבחירות הנכונות, גם אם לא נהיה בטוחים שביכולתנו לעשות את המפנה בחיינו או לשמר את הדברים הטובים בחיינו, האנרגיות של שנת 2011 מזמנות לנו אנרגיות וכוחות נפשיים להתייעץ עם אנשי מקצוע ויועצים רוחניים אשר עשויים להאיר לנו את הדרך ולהוביל אותנו לדרך נכונה יותר.

על פי האסטרולוגיה מהלך חייו של האדם נקבע על פי המסלול של 10 כוכבים כאשר הירח אף הוא כוכב לצורך כך. כמו כן האסטרולוגיה גם מתבססת על חישובים אסטרונומים אף על פי שכל הכוכבים והמזלות סובבים סביב כדור הארץ, "העומד במקום", ולא כפי שזה במציאות, שם הכוכבים של מערכת השמש סובבים סביבה.
 
אין ספק שהאסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות חיזוי שונות אשר חלקן מוגדר בתחום המיסטיקה, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.

לכל המזלות לחץ כאן

לבחירת המזל וקריאת התחזית השנתית המלאה לחץ על המזל:


                                                       מזל טלה  מזל שור  מזל תאומים  מזל סרטן 
            
                                                    מזל אריה  מזל בתולה  מזל מאזניים  מזל עקרב

                                                           מזל קשת  מזל גדי  מזל דלי  מזל דגים 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1477 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית, תחזית אסטרולוגית 2011, תחזית שנתית 2011, הורוסקופ שנתי 2011, הורוסקופ 2011, אסטרולוגיה שנתית 2011, אסטרולוגיה 2011

תן ציון למאמר זה

5.00