מדורי תוכן

ראשי | רפואה משלימה | הילינג ב- 60 שניות

הילינג ב- 60 שניות

&הילינג ב- 60 שניות הילינג ב- 60 שניות

אפשר לומר שהמערכת האנרגטית של בני האדם היא שפה אשר מי שרגיש וקשוב אליה ולומד אותה, יכול לאבחן את מצבו של אדם אחר ושל עצמו מכל הבחינות רק על פי זרימת האנרגיה ומיקום החסימות המשקפות לרוב מצבי חולי עוד הרבה לפני שבאים לידי ביטוי בגוף הפיסי



לא פעם שאלו אותי בדרכים "סליחה אדוני, יש לך אולי כבלים"? ואני מודה שגם אני שאלתי אחרים שאלה זו. המצב הוא פשוט: מצבר הרכב שלי חלש מדי בכדי להתניע את המנוע ואני זקוק לכוח חיצוני שיחזק אותו ולו לשניה בכדי שיוכל להתניע ואז כבר יזין את עצמו תוך כדי נסיעה. 
גם אנחנו בדומה למצבר של רכב, סוללות ההולכות על שתיים ובמקום אנרגיית חשמל, אנו קולטים ומשדרים אנרגיה אלקטרו מגנטית. הילר הוא למעשה אדם הנושא עימו כבלים כל העת ומצבר תקין ומלא ולכן יכול להגיש עזרה בכל עת שחפץ. הוא פשוט יוצר מעגל אנרגטי עם האדם הזקוק לטעינה, במגע או ללא מגע פיסי, ומעביר לו אנרגיה זמינה המעוררת את המערכת האנרגטית ומנגנון הריפוי העצמי שלו ומחזקת אותו זמנית.


זה הילינג ברמה הבסיסית. כל אדם יכול להטעין עצמו ממקורות שונים ולאו דווקא בידי הילר. הילינג בסיסי מצוי בקירבנו כל הזמן: אמא המלטפת את בנה/בתה ברכות מבצעת הילינג. אדם המברך אותך מכל הלב מבצע הילינג. יציאה לטבע, כניסה למקור מים כמו ים, בריכה או מקווה, ישיבה קצרה בשמש. כל אלו הינם מקורות אנרגיה טבעיים וזמינים כל הזמן לטעינה עצמית ואדם המטעין עצמו בעצם מבצע הילינג לעצמו. ישנה אנרגיה אפילו יותר זמינה והיא האנרגיה האוניברסלית הזורמת בנו ובעולם כל הזמן. אנרגיה זו היתה ידועה בהודו 5000 שנה לפנ"ס ונקראה –פרנה. בסין- 3000 שנה לפנ"ס נקראה צ'י או קי ביפנית. ביוון קראו לה –פנוימה ובמצריים –קא. פרצלס, אבי הרפואה, במאה ה-13 ו"מסמר" במאה ה-19 דיברו על- זרם מגנטי. ווילהלם רייך, תלמידו של פרויד, קרא לאנרגיה בשם- אורגון. בעברית נקראה האנרגיה – רוח. " ורוח מנשבת על פני תהום".

התחברות לאנרגיה האוניברסלית ושימוש בה למטרת ריפוי נקרא בשפה המקצועית הילינג והאדם המזרים את האנרגיה דרכו בצורה מכוונת לאדם אחר נקרא- הילר.
האנרגיה מיועדת לזרום בגופינו באופן חופשי, אבל נחסמת בשל התכווצויות שרירים כתוצאה מטראומה פיסית או נפשית. כעס, פחד ודאגה מכווצים את הגוף. זרימה חלקית של האנרגיה גורמת למתח גופני ונפשי ממש כמו בפקק תנועה על הכביש.
הילינג ברמה הבסיסית כגון הנחת ידיים וסגירת מעגל עם אדם אחר הינו פשוט לביצוע ואינו מצריך הרבה ידע וניסיון, אך אבחון של בעיות מורכבות עוד ברמה האתרית (אנרגטית) וטיפול אנרגטי ממוקד עד להשגת איזון , דורש ידע ומקצועיות הנרכשים דרך לימודי הילינג בבתי הספר השונים.

איך זה פועל?
המערכת האנרגטית אותה מאבחן ההילר ודרכה מבצע את הריפוי, בנויה משבע צ'אקרות. פרוש המלה צ'אקרה (בשפת הסנסקרית ההודית) – גלגל. הצ'אקרות עשויות מחומר אתרי (אנרגטי), אסטרלי (רגשי), מנטלי (מחשבתי) וסיבתי (רוחני) ויש להן ביטויים בגוף הפיסי דרך בלוטות ומערכות שונות בגוף. הצ'קרות הן מישורי מודעות, עדשות שדרכן מפרשים את המציאות. למעשה אנחנו מתנסים בתודעה האלוהית בתדירויות שונות.

אפשר לומר שהמערכת האנרגטית של בני האדם היא שפה אשר מי שרגיש וקשוב אליה ולומד אותה, יכול לאבחן את מצבו של אדם אחר ושל עצמו מכל הבחינות רק על פי זרימת האנרגיה ומיקום החסימות המשקפות לרוב מצבי חולי עוד הרבה לפני שבאים לידי ביטוי בגוף הפיסי ובשל כך, טיפול אנרגטי הוא בעיקרו טיפול מונע. מכיוון שבעולם המערבי אין את המודעות הנדרשת לתחזוק שוטף של הגוף ונפש, אנו נאלצים בעצם להתמודד עם מחלות שכבר חלחלו לגוף הפיסי והעבודה מורכבת וקשה יותר. הטיפול הינו איזון המערכת האנרגטית ועבודה מנטלית ע"י שיחות להגברת המודעות בכדי שהמטופל ישנה משהו באורח חייו והבעיה לא תחזור על עצמה שוב ושוב.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1975 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook &Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

צאקרות, הילר, טיפול בהילינג, טראומה, תטא הילינג, איזון אנרגטי, הילרית, גוף ונפש, ריפוי, טיהור אנרגטי, ריפוי אנרגטי, הילינג אנרגטי, רפואה טיבעית, רפואה לימודים, רפואה משלימה אם המושבות, רפואה משלימה ארלוזורוב, רפואה משלימה באר שבע, רפואה משלימה בהריון, רפואה משלימה במודיעין, רפואה משלימה במודיעין, רפואה משלימה דרושים, רפואה משלימה דרושים, רפואה משלימה דרושים, רפואה משלימה ואלטרנטיבית, רפואה משלימה ויקיפדיה, רפואה משלימה וסרטן, רפואה משלימה חיפה, הילינג דאנס, הילינג יהודי, הילינג לימודים, הילינג מטפלים, הילינג קבלי, הילרים, וורטקס הילינג, טטה הילינג, לימודי הילינג, מהו הילינג, סדנת הילינג, פורום תטא הילינג, קורס הילינג, קורס תטא הילינג, תטא, תטא הילינג ספר, גלי תטא, טיפול אנרגטי, דוד חזון

תן ציון למאמר זה

4.33