מדורי תוכן

ראשי | רפואה משלימה | אורח חיים | כולנו עם אחד!

כולנו עם אחד!

כולנו עם אחד! כולנו עם אחד!

תושבי הדרום היקרים, במקלטים ובחדרים המוגנים בעקבות מבצע "צוק איתן", ריכזנו עבורכם את ההטבות והמבצעים של חברות, גופים ואנשים מדהימים אשר מציעים לעזור...



אירוח:

  • איגוד ערים כנרת מזמין את תושבי הדרום לאירוח ללא תשלום ב-14 חופי האיגוד סביב הכנרת עם הצגת תעודת זהות. לפרטים כוכבית כנרת מכל טלפון 55477. 

  • צוות צימר לנד - בהזמנת צימר בצפון כדי שתיהנו מקצת שקט ושלווה' לתושבי הדרום בלבד 50% הנחה והמון דילים מיוחדים. חייגו אלינו לייעוץ בחינם נשמח לעזור:052-9097256.
  • "אירוח תושבי הדרום" בפייסבוק מציעה לאזרחים להכניס לביתם אנשים הזקוקים לעזרה, ומונה אלפי חברים.

     20% הנחה באירוח בבתי המלון של ישרוטל באילת, ים המלח ומצפה רמון. ההנחה מיועדת לתושבי עוטף עזה. לאירוח עד 3 באוגוסט.

 מבצעים והטבות:

  • בעקבות המצב, פתחה חברת yes לכלל לקוחותיה ביישובי הדרום מאזור יבנה ודרומה (כולל לקוחות החבילה הצרה וחבילת היסוד) את כל ערוצי הילדים, כולל ערוצי הפרמיום, ללא תשלום נוסף. הערוצים נפתחו אוטומטית בשעה 10:00 ויהיו פתוחים עד יום ראשון 13 ביולי בשעה 09:00. הערוצים יפתחו גם בשירות yesGO.

    חברת "הוט" הודיעה כי היא פותחת מגוון ערוצים בלי תשלום לתושבי היישובים שבטווח האש. בהודעה נאמר כי הערוצים ייפתחו אוטומטית ואין צורך לפנות למוקד השירות של החברה.

  • ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי" מסייע ככל הניתן לתושבי הדרום. לאור המצב המיוחד שנוצר הודיעו בהנהלת חסדי נעמי כי ששת האולמות – ארמונות חן, יעמדו לרשות חתנים וכלות שהיו אמורים להנשא באיזורי הלחימה. האולמות יעמדו לרשות החתנים והכלות במהלך שעות היום וללא כל תשלום על האולם! ומעבר לכך, מתנדבי חסדי נעמי יסייעו לעדכן טלפונית את כל המוזמנים על השינוי במיקום החתונה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אתרים:

  • רשות הטבע והגנים מזמינה את תושבי עוטף עזה לאתריה, בהצגת תעודת זהות בכניסה. כמו כן, מזמינה הרשות את תושבי הדרום בחינם, לפעילות "לילות קסומים" שתיערך באמפיתיאטרון בבית גוברין בימים רביעי וחמישי בין השעות 20:00-23:00. גן לאומי בית גוברין פתוח מהשעה 8:00 בבוקר וניתן לבקר בו עד תחילת פעילות הלילה. חינם לתושבי שער הנגב, חוף אשקלון, שדות נגב, בני שמעון, אשכול, מרחבים, אופקים, נתיבות ושדרות. בנוסף, תינתן הנחה של 50% בחניוני הלילה של הרשות ברחבי הארץ.

    היכל הקרח בחולון מזמין 150 ילדים תושבי הדרום לשעתיים של כייף והנאה בהחלקה על משטח חצי אולימפי - ללא תשלום. פרטים נוספים: תאום הגעה 03-5323008

    כניסה חינם לתושבי הדרום למרכז המבקרים של תנובה במחלבת אלון תבור.בסיור וירטואלי נכיר את תהליכי היצור, האוטומציה, המחשוב  והרובוטיקה שהופכים את מחלבת אלון תבור למפעל המזון המשוכלל במזרח התיכון. בהמשך נשקיף אל אולמות היצור. ונסיים בהפתעה מתוקה הכניסה בתיאום מראש בטלפון 04-6408140 ובהצגת תעודה מזהה (הכניסה לגיל חמש ומעלה).

    חוף מינרל ים המלח - ההטבה- 50% הנחה ברכישת כרטיס כניסה לחוף.

    פארק נחשונית- כרטיס כניסה בקופה ב-35 ₪ בלבד (במקום 102 ₪) לכל תושבי אשקלון דרומה.


אירועים והצגות:

  • פסטיבל כרמיאל מזמין את תושבי הדרום לצפות במופעי הפסטיבל בחינם. לפרטים נוספים לחצו כאן

    משרד התרבות הודיע כי 18 מוזאונים ברחבי הארץ יהיו פתוחים מהיום (ד') לתושבי עוטף עזה בלי תשלום. כמו כן המשרד מבטיח כי במקלטים ובמרחבים המוגנים ביישובי הדרום יהיו מופעי תרבות ובידור.



יודעים על עוד מקומות/ חברות שמעניקות לתושבי הדרום הטבות? שלחו לנו מייל ואנו נוסיף  moran@alternativli.co.il

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4389 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

צבע אדום, צוק איתן, מבצע בעזה, רקטות בדרום, מבצעים לתושבי הדרום, הטבות לתושבי הדרום, אירוח לתושבי הדרום

תן ציון למאמר זה

5.00