מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה- מה אומרים הכוכבים של בנימין נתניהו? ומי ינצח בבחירות 2019

אסטרולוגיה- מה אומרים הכוכבים של בנימין נתניהו? ומי ינצח בבחירות 2019

אסטרולוגיה- מה אומרים הכוכבים של בנימין נתניהו? ומי ינצח בבחירות 2019 אסטרולוגיה- מה אומרים הכוכבים של בנימין נתניהו? ומי ינצח בבחירות 2019

מה אומרים הכוכבים של בנימין נתניהו? האם הוא ימשיך להיות ראש ממשלה? האם הוא יצליח? כל התשובות בפנים?

תמונה: ויקפדיה.


בנימין נתניהו - 21 באוקטובר 1949

נתחיל בכך שביבי יהיה ראש המשלה הבא של מדינת ישראל, אבל יש תנאי חזק - במידה ולא יקבל מספיק כוח, יהיה לו קשה לממש את הבטחותיו ואת שאיפותיו.

בואו ננסה להבין מעט יותר מה מספרת לנו מפת הלידה של בנימין נתניהו וכיצד מצב הכוכבים בלידתו, משפיעים עליו:

כוכבים ומזלות
ביבי הוא בן מזל מאזניים המושפע מן המזלות קשת (כוכב ונוס במזל קשת), גדי (כוכב יופיטר במזל גדי) ואריה (כוכב מארס במזל אריה).

פייסן
מפת הלידה מציגה שלושה גרמי שמיים בגזרת מזל מאזניים והם שמש, ירח וכוכב ששמו מרקורי. 

החשיבה שלו מאוזנת. זוכרים ? הדדיות ?.... "יתנו יקבלו – לא יתנו, לא יקבלו" כלומר, ביבי ממוקד בכפות המאזניים כדי להיווכח כי אף לא אחת מהן נוטה יותר מן האחרת לצד כזה או אחר.

בבסיס אישיותו (וזאת למרות הדימוי שלו) מדובר באיש מקסים, תקשורתי ואוהב אדם. הדחף הראשוני שלו הוא להשיג הסכמה רחבה ככל האפשר, גם אם הנסיבות האובייקטיביות אינן מאפשרות זאת.

במפת הלידה של נתניהו רואים שהוא מוכן להשקיע את נשמתו למען טובת הכלל ומוכן לשלם מחירים יקרים מאוד כאשר הוא חושב שהדבר הנכון מנוגד לדעת הקהל הרחב. הוא מלא בתחושת שליחות למען עם ישראל והוא רואה את מטרתו להבטיח את קיומו הניצחי של העם היהודי בארץ ישראל.

נאור
השפעתו של מזל קשת על מפת הלידה חושפת אדם נאור, ליבראל, פתוח, משכיל, רחב אופקים, רודף צדק, משכין שלום ולוחם חופש שיידבק בעקרונותיו אך יהיה מוכן לפנות מקום ליריביו כדי שגם הם יוכלו להשמיע את קולם. ה – די.אן.איי הקשתי נוטע בו מעין דחף ללכת עם אך להרגיש בלי. כלומר, לתפקד בתוך מסגרת מחייבת, אך להרגיש חופשי ומשוחרר לנהוג על פי רצונו.

קרייריסט
מזל גדי תורם למפה שאפתנות קרייריסטית, כושר ארגון, משמעת עצמית, רצינות, חוש אחריות, התמדה, עקשנות, רכושנות, תבונה ובעיקר דחף פנימי לטפס אל פסגת ההצלחה עקב בצד אגודל. הסמל של מזל גדי הוא יעלי עין-גדי, אתם יודעים, אותם יצורים מופלאים הפוסעים בסבלנות אין קץ בין סלעים וטרשים... אל ראש הצוק. 

מנהיג
הדובדבן שבקצפת בא לידי ביטוי בהשפעת מזל אריה המחדיר למפה מנהיגות, דרמטיות, בומבסטיות, כריזמה, סמכותיות, הוד, הדר, גאווה ורעב לכבוד ולתהילה. 

מניפולטיבי
הנומרולוגיה חושפת פן נסתר באישיותו של ביבי אשר על פיו הוא מחובר לתדר הרוטט בקצב תנודתי של המספר 8 הנחשב למספר מסתורי,  עוצמתי ויש הגורסים שהוא מבטא גם חושניות...
ב = 2
נ = 5 
י = 1 
מ = 4 
י = 1 
ן = 5 

נ = 5 
ת = 4 
נ = 5 
י = 1 
ה = 5 
ו = 6 

ולכן: 2 + 5 + 1 + 4 + 1 + 5 + 5 + 4 + 5 + 1 + 5 + 6 = 8 

בחירות 2019
על פי הכוכבים – בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אך קדנציה זו עלולה להיקטע באמצע עקב משברים עם שותפיו הקואליציוניים שינסו "למתוח את החוט" יתר על המידה.

הכוכבים המרחפים על מפת הלידה חושפים תקופה רוחשת ובוחשת רוויה באנרגיות חשדניות, שמובילות את ביבי להמשך שליטתו כראש ממשלת ישראל אך עם לא מעט קשיים במידה ולא יקבל את הרוב הנחוץ לו.

מי שמחפש יציבות – יהיה חייב לדאוג שתהיה מפלגה אחת גדולה שתהיה בסיס איתן לקואליציה עתידית.

טיפ בכוכבים
הכוכבים מייעצים לביבי להפוך כיוון ולבצע פניית פרסה שתשנה את אסטרטגיית הקמפיין מ –
'אני ארכיב את הממשלה הבאה'
למשהו בסגנון של –
'תנו לי מספיק כוח כדי שאוכל להרכיב את הממשלה הבאה'.

אסטרטגיה אשר כזו תחזיר אליו תומכים פוטנציאליים העומדים להעניק את קולם למפלגות שהן לווייני מפלגת הליכוד, משום שהם (אותם בוחרים) משוכנעים כי ממילא מי שירכיב את הממשלה הבאה יהיה ביבי. דבר זה עלול לגרום לכך שמפלגת השלטון תהיה נתונה לחסדים ולגחמות של מפלגות כמו כולנו של כחלון, זהות של פייגלין, ש"ס ואחרות... לכן, מי שמחפש יציבות – יהיה חייב לדאוג שהליכוד תהיה מפלגה גדולה וסביבה נתניהו יבנה קואליציה עתידית.


רוצים גם אתם להתייעץ בשיחה אישית עם אסטרולוגים, נומרולוגים ומיסטיקנים של אלטרנטיבלי?
כנסו עכשיו לאתר היועצים של אלטרנטיבלי. תוכלו להתייעץ עם מיסטיקנים מפורסמים, אסטרולוגים, קוראות בטארוט ועוד.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


28095 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, מפה אסטרולוגית, כוכבים ומזלות, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, מפת הלידה של בנימין נתניהו, ניתוח מפה הלידה, ראש הממשלה, בחירות 2013

תן ציון למאמר זה

5.00