מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מיילי סיירוס

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מיילי סיירוס

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מיילי סיירוס אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מיילי סיירוס

ניתוח מפת הלידה של מיילי סיירוס



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של מיילי סיירוס 23 בנובמבר 92

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: ב – 23 בנובמבר 92 הסתערה מיילי על תחילתו של מזל קשת [שמש בקשת], תוך כדי ספיגת אנרגיות קוסמיות מן המזלות עקרב [ירח וכוכב מרקורי בעקרב], סרטן [כוכב מארס בסרטן] וגדי [כוכב וונוס בגדי].

תופעות מהממות במפה האסטרולוגית: כוכב וונוס [מייצג אהבה וכאלה] צמוד אל האנרגיות של כוכב אוראנוס המייצג אטרף, שונות, מקוריות וייחודיות.
כמו כן, כוכב מארס [מייצג הגשמה עצמית] יוצר קשר אנרגטי חיובי עם מצבור כוכבים השוהה בגזרת מזל עקרב [מזל סקסואלי].

רקדנית מחוננת: ריבוי כוכבים במזלות מים [עקרב וסרטן] מעיד על השראה שופעת ועל דמיון חלומי. הקשר החזק עם כוכב מארס, מסדר עבורה אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה, מה שהופך אותה לספורטאית מדהימה, כמו גם רקדנית מחוננת.

עצמאית ומשוחררת: שמש בקשת רומזת על נשמה חופשית, עצמאית ומשוחררת מעכבות. כיף להימנות על חבריה, תענוג לבלות בחברתה וסבבה לנהל איתה רומן אהבה. לא ממש דופקת חשבון, עושה מה בראש שלה ונהנית מהחיים. לא מתמרחת על אף אחד, לא נכנסת לורידים של אחרים ולא אוהבת שמתעלקים עליה. סיסמתה היא 'תהיה חבר שלי אבל אל תחנוק אותי'. אהבת החופש מפותחת אצלה מאוד, והיא זקוקה ל- 'ספייס' ענק כדי להגשים את עצמה. שונאת להיכבל אל מסגרות מחייבות, ונמנעת מלכבול אחרים.

חכמה ואינטליגנטית: לא מפריע לה להקשיב לדעות שלא ממש מתלבשות לה על השכל, אבל בסופו של דבר תעשה את מה שבראש שלה. היא חכמה, אינטליגנטית, זריזת מחשבה ובעלת קליטה מהירה. יש לה ספר חוקים משלה, שלא תמיד מסתדר עם ספר החוקים המקובל. לא זקוקה להרבה כדי להיות בעננים, רק אל תטחנו לה את המוח ואל תנסו לכפות עליה את מה שלא בא לה לעשות.

ישירה וגלויה: אם אתם כועסים ובא לכם לרדת עליה, אין בעיה: היא מוכנה להתכסח, רק שבסוף היא רוצה לצאת מהבלגאן ולהישאר סחבית. מה שאומר שהיא לא שומרת טינה ולא מחכה בפינה. לא רכלנית ולא אוהבת ללכלך מאחורי הגב. תמיד תגיד לכם בפנים את מה שבא לה לומר. היא ישירה, גלויה, כנה והוגנת. נחשבת למי שמחפשת את הצדק, ולא אכפת לה להגן על אלה שלא יכולים להגן על עצמם. אחלה חברה, אבל גם אחלה יריבה. מסתדרת במקומות עם סטייל, אבל מרגישה סבבה גם בתור זרוקה וכאלה.

אז מה היה לנו: איך שלא מסתכלים על זה, מדובר בבחורה בעלת נפש הרפתקנית, חושנית, מוטרפת, חמימה, רגישה, שאפתנית, תחרותית ויצירתית.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1650 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, מיילי סירוס, מפה אסטרולוגית לסלבס

תן ציון למאמר זה

4.20