מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של קמרון דיאז

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של קמרון דיאז

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של קמרון דיאז אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של קמרון דיאז

ניתוח מפת הלידה של קמרון דיאז



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של קמרון דיאז אשר נולדה ב 30 באוגוסט 72

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: קליפורניה זכתה להיות המקום בו הפעוטה קמרון נשמה את נשימתה הראשונה. היה זה ב – 30 באוגוסט 72, מה שהופך את הגברת דיאז לבת מזל בתולה [שמש וכוכב מאדים בבתולה], המושפעת מן המזלות שור [ירח בשור], מזל אריה [כוכב מרקורי באריה] ומזל סרטן [כוכב נוגה בסרטן].

אקשן: המפה האסטרולוגית שלה חושפת טפח ומסתירה טפחיים. זה אומר שהיא בסטייל יציב של בתולה ושור, אך עם לא מעט אקשן בנוסח אריה וסרטן.
שנונה, אינטליגנטית וביקורתית: בהשפעת מזל בתולה היא ביקורתית, שנונה, בעלת חוש הומור, יעילה, טהורה, דייקנית, הגיונית ויציבה. לעיתים תעדיף להתבודד ואף עלולה להפוך למופנמת. ניחנה בסקרנות ילדותית המאפשרת לה לדלג על פני תחומים רבים. בעלת באינטליגנציה גבוהה המדרבנת אותה לקטלג את הדברים על-פי קטגוריות מובנות וברורות.

קוטבית: לרגעים היא עשויה להחצין להט סוער ורגשני, ומייד לאחר מכן עלולה להתקרר כהרף עין. עם הפרטנר הנכון, השמיים הם הגבול. ככלל, תעדיף להימנע ממצבים שעלולים לסחוף אותה אל חופים אבודים.

שפויה: עוקפת כל רעיון שעלול לתמרן אותה אל קטעים לפיהם היא עלולה לאבד שליטה. בעצם, כדי להגן על עצמה מפני שריטות רגשיות, היא פיתחה חוש הומור מושחז ואירוני. לעיתים תכופות תשקיף על המציאות במבט ציני ותנוד לכול אותם 'לוזרים' המאבדים את דרכם בשל רגשנות יתירה.

מסתורית ופרפקציוניסטית: מסתורית, וגם אם אתם משוכנעים שהיא גילתה לכם את כל צפונותיה, אתם יכולים להיות בטוחים כי באיזשהו מקום היא שומרת לעצמה כספת פרטית בה חבויים סודותיה האמיתיים. בוחנת את הדברים בפינצטה ותחת עדשת המיקרוסקופ. עבורה, היקום חייב להיות ולהיראות מקום מ – ו – ש – ל – ם.

פיגורה: סביר להניח כי היא אלופת הדיאטות, נראית ומרגישה עשר. מחשיבה מאוד הופעה נאה וגזרה חטובה, מה שהופך אותה לחובבת מזון בריאות.

תשוקות: לפעמים ובהשפעת מזל אריה, יש ותחטוף איזו תשוקה בלתי מוסברת לחוויות וריגושים. או אז תלגום מ- 'שיקוי הספונטאניות', תאבד מעט את הראש ותעשה מעשים הנובעים מן הלב ולא מן המוח. אלופה בניהול חיים כפולים, מה שאומר שכלפי חוץ נראה כאילו היא זורמת בערוץ מרובע ושמרן, אך אם תחפרו מעט תגלו כי תחת השטיח מסתתר לו סוד עסיסי להתפקע. בעלת מרשם שיוציא אותה, מדי פעם, לטיול סהרורי ומוטרף.


פנטזיות בצד יעילות: בעלת דמיון עשיר בצירוף פנטזיות מתובלות בחוף ים חולמני וכאלה, אך אהבתה חייבת להכיל משהו נוסף על פני אור הירח, אתם יודעים, גם יציבות, ביטחון ונאמנות. בעלת אופי חזק ושתי רגליים חסונות המסוגלות לעמוד איתנות ועצמאיות. אין לה בעיה להיות רומנטית, אבל רק כשהיא רוצה בזה, מה שאומר שלא תתפסו אותה מתאהבת בניגוד לרצונה, או נופלת כמו פתיה אל קורי עכביש ממולכדים. היא יעילה שזה פחד: יעילותה עלולה לעורר תרעומת אצל השבויים בכבלי הספונטאניות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1819 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, קמרון דיאז, סלס על הסכין

תן ציון למאמר זה

5.00