מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בראד פיט

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בראד פיט

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בראד פיט אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בראד פיט

ניתוח מפת הלידה של בראד פיט



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של בראד פיט שר נולד ב 18 בדצמבר 63

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: ב – 18 בדצמבר 63 העניקה אוקלהומה לבראד פיט את נשימת אפו הראשונה, וזה אומר שהוא בן מזל קשת[שמש בקשת] הסופג השפעה מוחצת ממזל גדי [ירח, מרקורי, וונוס ומארס – במזל גדי].

תופעות חריגות במפת הלידה: נדיר מאוד לפגוש מפת לידה בה 4 כוכבים אישיים [ירח, מרקורי, וונוס ומארס] משובצים בגזרתו של מזל אחד, כלשהו, ואף מייצגים תכונות הנחשבות לקוטביות לתכונותיו של מזל השמש. או בפשטות, זו תופעה יוצאת דופן היוצרת ניגוד חריף בין מזל הלידה ההרפתקני [קשת], לבין האנרגיות השמרניות של כוכבי המפה המושפעים ממזל גדי.

ניגודים: כדי להבין את עוצמת התופעה, יש לעמוד על הניגוד שבין המזלות קשת וגדי. ובכן, מזל קשת מייצג פתיחות, מתירנות והרפתקנות – ואילו מזל גדי מסמל שמרנות, קביעות ויציבות. אין בתופעות אלו משום הפתעה גדולה, אלא אם כן הן מכונסות באותה מפה עצמה, מה שאכן קורה אצל מיודענו שבכותרת.

תפילות: עושה רושם כי כבר בשחר ילדותו הוא נאבק באנרגיות קוטביות השואפות להביס אלו את ההן ולהיפך. התכונות הקשתיות [אלו  ההרפתקניות] מייחלות להרס של התכונות [השמרניות] ה- 'גדיות'. במקביל, התכונות ה – 'גדיות' מתפללות להשמדתן של התכונות הקשתיות. 
אקשן מעין זה מוביל את פיט אל התנסויות בהן הוא מת ללכת עם, אך חולם להרגיש בלי. עכשיו, לכו תחיו עם זה.

לבטים: בכל פעם בה הוא מוצא את עצמו אומר 'כן' ומהנהן בראשו לכומר, כשברקע מתנגנים צלילי 'מארש החתונה', מקפץ מתוכו שדון קטן המציע לו לשכוח מכל העניין ולסור אל הפאב הקרוב. 

במקביל, בכל פעם בה הוא סר אל הפאב הקרוב מתוך כוונה להעניק דרור ליצריו, מופיע קופידון המדרבן אותו לחפש תכשיטן שימכור לו טבעת אירוסין. אתם הבנתם את זה ?

היבטים אסטרולוגיים: הכוכבים אוראנוס ופלוטו מזרימים אנרגיות מהממות אל גזרת מזל גדי, בה שוהים 4 גרמי רקיע אישיים [ירח, מרקורי, וונוס ומארס]. כן, ההם.
לא חייבים להיות אסטרולוגים כדי לדעת כי אוראנוס טעון בים של אינטליגנציה ומקוריות, בעוד פלוטו מכיל אנרגיות מן הסוג העמוק, היסודי, הקפדן ו... הכפייתי. חיבור בין השניים, מוליד אדם נבון ופרפקציוניסט. אם תוסיפו לתבשיל הזה את היבטיו היצירתיים של כוכב נפטון, תקבלו אמן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2568 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

סלס על הסכין, ניתוח מפה אסטרולוגית, בראד פיט

תן ציון למאמר זה

5.00