מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של פריס הילטון

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של פריס הילטון

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של פריס הילטון אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של פריס הילטון

ניתוח מפת הלידה של פריס הילטון



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של פריס הילטון אשר נולדה ב 17 בפברואר 81

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: ב 17 בפברואר 81 נחתה כפית של כסף בעיר ניו יורק והשתרבבה אל פיה הפעוט של פריס הילטון שהגיחה אל אוויר העולם. ההתרחשות אירעה עת השמש הציצה מבעד לגזרת מזל דלי, כשהיא מאתגרת [השמש, לא פריס] את הירח במזל אריה, ועושה עיניים לכוכב מאדים במזל דגים. הכוכבים נוגה ומרקורי שהו במזל דלי.

אז מה זה אומר ? זה אומר שהגברת הילטון היא בת מזל דלי, המושפעת מן המזלות אריה ודגים. זה גם אומר שהיא מקורית [איך לא, דלי], דרמטית [איך לא, אריה], ורומנטית [איך לא, דגים].

מהממת ומדהימה: כרגיל אצל הדליים היא מהממת, מדהימה, שונאת משמעת, ממציאה את הגלגל ואת עצמה, מחפשת ריגושים ומוטרפת.  הרוסה על אקשנים רומנטיים, לא ממש שונאת כסף אבל גם לא סוגדת לו. ניחנה בדמיון יוצר, אינטואיציה חזקה ותחושות בטן. היגיון הוא לא הצד החזק אצלה. 

לב רחב: מבורכת בלב רחב ובדחף לפעול למען הזולת. טיפוס של 'שחור או לבן'. הולכת על 'הכל או לא כלום'. מוכנה להמר על כל הקופה.  בעלת נכונות לעבוד עד כלות הכוחות. עלולה להיות שתלטנית, ווכחנית ומעצבנת. מתחממת במהירות וחסרת סבלנות. נוטה לסיכונים מוטרפים, גם גופניים. הרפתקנית ללא גבולות, ומפתיעה בכל מחיר.

פוזה סטייליסטית: שורדת מקצועית. משתדלת לשחק אותה סטייליסטית, אך מוכנה למחול על עלבון כדי לא לאבד מעריצים. ביחסים שבינו  לבינה, עלולה להיחשף כמי שמתביישת להביע רגשות, מכיוון שצמוד לפוזה שהיא משווקת, עמוק בפנים היא חוששת מפאדיחות.

חושנית: תשאף 'למכור' את עצמה כמי שלא נסחפת ולא משתטה, אך בהשפעת מזל דגים היא עשויה [או עלולה, עניין של טעם] למצוא את עצמה מפליגה אל חופים אבודים שגם מלאכים מהססים לדרוך בהם. מייחסת חשיבות רבה לחושניותה. שואבת עונג ממצבי שליטה על אחרים. לא ממש בחורה שכדאי לריב איתה, מכיוון שגם אם לא תמהר לנקום, יש מצב שתחכה בסיבוב למי שעורר בה את השדונים.

דרמטית: ניחנה בכושר שכנוע, אוהבת לעורר דרמות. התחביב שלה הוא להוציא את הסובבים משיווי משקל ולהכריח אותם לראות את הדברים מנקודת מבט ייחודית וחריגה. כמי שמושפעת ממזל אריה היא כריזמטית, דרמטית, בומבסטית, אקסטרווגנטית, יצרית ויצירתית. רעבה לתפאורה ולאור זרקורים. זקוקה לקהל, עידוד ותשואות.

סיכום והמלצה: בקיצור, פריס הילטון היא אחלה תרופה לסובלים משעמום, אך לא ממש מומלצת למי שהעצבים שלהם לא משהו. 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1945 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית לסלבס, ניתוח מפה אסטרולוגית, פאריס הילטון, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה

תן ציון למאמר זה

5.00