מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'סטין טימברלייק

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'סטין טימברלייק

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'סטין טימברלייק אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'סטין טימברלייק

ניתוח מפת הלידה של ג'סטין טימברלייק



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של ג'סטין טימברלייק אשר נולד ב 31 בינואר 81

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: הפעוט ג'סטין טימברלייק הגיח אל במות העולם ביום סגריר של ה – 31 בינואר 81, עת השמש הקפואה, יחד עם הכוכבים מרקורי ומארס, השקיפה עלינו מבעד לגזרת מזל דלי [מה שאומר שהוא בן מזל דלי]. 
הירח חלף במזל קשת, וכוכב וונוס שהה במזל גדי [מה שרומז על השפעות גם ממזלות אלה]. בתרגום מ"אסטרולוגית לעברית", הסיפור הזה עוסק במפת-לידה בעלת תסיסה פנימית, מכיוון שמדובר ב- 'מזלות' שאין ביניהם מכנה משותף.

תופעות בולטות במפה: הצמידות בין הכוכבים מרקורי ומארס רומזת על מה שמכונה 'קוצים בישבן', ואילו הצמידות בין הירח לכוכב נפטון,  חושפת כישורים יצירתיים. נפטון מעניק יצירתיות, ככה זה.

מזל מרגע הלידה: הכוכבים צדק ושבתאי משגרים קרן הרמונית אל השמש, שזו תופעה קוסמית המבשרת על 'מזל יותר משכל'.

מדהים: החיבור אל אוראנוס, שהוא הכוכב השולט במזל דלי, הופך אותו לטיפוס הנתפס על ידי סביבתו כחריג ויוצא דופן, הנהנה להטריף  את הסובבים אותו. כלפי חוץ יפעל על פי חוקים שהוא המציא. סגנון הביצוע יהיה בסטייל של 'הכול או לא כלום'.

פיצוץ: במקביל ואם להודות על האמת, מי אשר יש לו 3 גרמי שמיים במזל דלי, לא זקוק לתופעות בולטות במפה, משום שהוא עצמו הופך אוטומאטית לתופעה בולטת.

אקשן וריגושים: געש אימתני מתחולל בנפשו בהשפעת המזלות קשת ודלי, המזרימים אליו אנרגיות בעלות אופי של הר געש. מנגד זורמות  אליו אנרגיות של מזל גדי המעוררות בו הרהורים מנוגדים, שכן הפעם מדובר בתכנים בעלי אופי יציב ושמרן, מה שאומר שג'סטין לא ממש שלם עם החופש האישי שלו [אתן הבנתן את זה, בנות ?]. אם כבר מדברים, נראה כי ההשפעות ממזל גדי מסבירות את משיכתו לנשים מבוגרות.

דלי אמיתי מתובל בקשת: מפת הלידה שלו מוצפת אקשן, חיוניות רבה וקוראת דרור לדחפים חושניים. רומזת על גבר שלא ממש עושה חשבון לאחרים. שמח להפגין נדיבות, כל עוד הצד השני לא 'מותח את החבל'. חיזוריו צפויים להיות בסגנון מקורי ומהמם. מתקשה לראות את הדברים מבעד לעיניה של בת הזוג. מתחמם ומתקרר במהירות. אומר דוגרי את מה שיושב לו על הלב, אבל לא יעליב. זקוק ל- 'ספייס' פרטי משלו ויימנע מכל סוג של קשר שעלול לגזול את חירותו: סוער, סוחף, יוזם ואנרגטי.

אש ותמרות עשן: משתוקק ללגום את החיים בלגימות גדולות, מבלי לדרוך לאיש על היבלות. מפלים אנרגטיים מחייבים אותו לפרוק ולטעון מצברים באמצעות שרירי גופו, מה שמדרבן אותו אל רחבת הריקודים. ניחן בכישורים אמנותיים, כגון: מוסיקה ומשחק.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1862 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ניתוח מפה אסטרולוגית, גסטין טימברלייק, מזלות, סלבס, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה

תן ציון למאמר זה

5.00