מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של טום קרוז

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של טום קרוז

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של טום קרוז אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של טום קרוז

ניתוח מפת הלידה של טום קרוז



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של טום קרוז אשר נולד ב 3 ביולי 62

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: טום הגיח אל הערפיח של התפוח הגדול [ניו יורק] עת מזל סרטן ניצב ברקיע [שמש וירח בסרטן], וינק אנרגיות מן המזלות אריה המלכותי [כוכב נוגה באריה], תאומים המקסים [כוכב חמה בתאומים], ושור הנהנתן [כוכב מאדים בשור].

תופעה חריגה במפת הלידה: משולש יצירתי וממוזל נמתח בין הכוכבים נפטון ויופיטר, לבין השמש. ההיבט האסטרולוגי מכונה Triangle ונחשב לכזה הגורף עבור לקוחו [ובמקרה שלנו, עבור טום] מפלים של כישרון יחד עם חיוכה של פורטונה אלת המזל. כוכב נפטון משגר אליו מסרים מגזרת מזל עקרב החושנית והמיסטית, ואילו כוכב יופיטר מרעיף את הגיגיו מגזרת מזל דגים הרומנטית והיצירתית. אז מה עוד צריך ?

כמו כל יליד מזל סרטן קלאסי: טום הינו צרכן נלהב של חום, פינוקים ואהבה. מתחבר בקלות עם פן ענוג, זורם ומשתפך. חייב להיות עטוף בהמון חמלה ורחמים כדי למצוא את דרכו בחיים. אין גבול לכמות החיבה שאותה הוא מסוגל לספוג, אף שבסופו של דבר צפוי כי יקשור את גורלו עם בנות זוג הנטועות בשתי רגליהן בקרקע המציאות. כמיהתו לביטחון וליציבות היא כה עזה, עד שלפעמים הוא עשוי להתקשר אף לפריטי רכוש המעניקים לו הרגשה של ביסוס ושלווה. זו גם הסיבה לכך שהוא מייחס חשיבות רבה לעניינים חומריים, אשר יש לצפות כי ישיג אותם בגדול. כמיהתו אל עולם הנסתר, והמשיכה שהוא חש אל מסגרות דתיות ומיסטיות [כגון חלום נעורים להיות כומר או הצטרפותו אל הסיינטולוגיה] באות לאזן את הפן הגשמי הטבוע באישיותו.

נדיב וטוב לב: לכאורה, ובהשפעת מזל סרטן, הוא אמור להימשך אל חיי משפחה חמימים ודבשיים, אך בהשפעת מזל אריה הוא מוצא את עצמו על קרשי הבמה ותחת אור הזרקורים. מצטיין בזיכרון מדהים שעושה לו טוב בתפקידים הדורשים שינון של טקסטים. נטייתו לכספים עשויה להוביל אותו אל עולם העסקים והניהול. אילו לא אותו מזל אשר הטיל אותו אל 'מסך הכסף', נראה כי היה עוסק היום בתחומים הקשורים בטיפול בזולת, החל ברפואה וכלה בסיעוד. הוא טוב לב המוכן ללכת באש ובמים למען אלה שאהבה נפשו.

הבוסתן הרומנטי: האהבה עבורו היא סם חיים הזורם בגופו, הלשד שבעצמותיו. הוא חביב, מקסים, חינני, נעים והרמוני. אין לו בעיה להקריב את כל אשר לו למען רווחתו ושלומו של הפרטנר שלו. מצד שני, הוא גם נהנתן לא קטן ולכן, לא פלא שמדי תקופה הוא נוהג להחליף את מושא אהבתו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1975 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזלות, מפת לידה, טום קרוז

תן ציון למאמר זה

5.00