מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'וד לאו

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'וד לאו

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'וד לאו אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של ג'וד לאו

ניתוח מפת הלידה של ג'וד לאו



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של ג'וד לאו אשר נולד ב 29 בדצמבר 72

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: ב – 29 בדצמבר 72, היה זה ערפל לונדוני אשר קלט אל חיקו תינוק יבבני שעתיד להיות מועמד לפרס האוסקר. שמו של התינוק היה ונותר ג'וד לאו שהוא בן מזל גדי [שמש בגדי], המושפע ממזל קשת [הכוכבים מרקורי וונוס בקשת], עם נגיעות של מזל עקרב [ירח וכוכב מארס בעקרב] או בפשטות, בלגאן. 

נדנדה: מפת הלידה של ג'וד מתנדנדת בין שני מזלות קוטביים, הלא הם גדי וקשת. השמש בגדי תורמת שאפתנות, עקביות, סדר, ארגון, שמרנות, יציבות, קפדנות, השקעה ומשמעת עצמית.

תהילה, סטייל והצלחה: על פי השמש מדובר בבחור שאפתן שצעדיו השקולים והתנהגותו הנבונה, נועדו להובילו אל הצמרת. תהילה, סטייל והצלחה הם שלושה מניעים שעושים לו את זה. יודע שכדי לנצח חייבים להשקיע, וכך גם פועל. כבר בילדות תכנן את עתידו וידע מה בדיוק הוא רוצה לעשות עם עצמו כשיהיה גדול.

שנון ומקסים: הצלחה ותשואות אינן רק גמול למאמציו, אלא צורך נפשי ורגשי. ייתן הכול כדי להצליח. ישקיע ים של מאמץ כדי שהסובבים אותו יראו וידעו עד כמה הוא מוכשר, נפלא, מושלם, שנון, מקסים, מהמם ומדהים.

אסרטיבי ומשקיען: בעל עוצמה אישית חזקה. מפוכח, רציני, חרוץ, ועקשן. חיוך ציני שוכן על שפתותיו ותשובה עוקצנית רובצת בקצה לשונו. כישלונות רק מחשלים אותו. מלך המשקיענים ובכלל, מדובר בטיפוס שלעולם לא תתפסו אותם זרוק סתם כך ללא תעסוקה. יסוד האדמה מעניק לו יציבות והתמדה. קשיים לא מפחידים אותו, וכבר בצעירותו למד שהחיים אינם פיקניק ושהצלחה אינה באה בקלות.

מותגים: הרוס על שמות מפורסמים ומותגים בסטייל, ועשוי להשקיע אוקיאנוס כסף בזוג נעליים [או חולצה, או מכנסיים] רק משום שמוטבע עליהם סמל מפוצץ כזה, אתם יודעים.

גבולות: יש לו גבולות אדומים אותם לא יחצה לעולם, ככה שתוציאו לכם מהראש אפשרות להזיז אותו. עצמאי ואפשר לסמוך עליו. לא מפונק ומוכן להתמודד עם כל קושי ואתגר.

מאהב ענק: מנגד, ועם כוכבים בקשת, הוא עשוי להיות מאהב ענק שממוקד בבנות זוג שלא נכנסות לו לנשמה, לא חודרות לו לתוך הורידים ולא מתעלקות עליו. אין לו בעיה להציע נישואין או לקבל הצעה לקשר, בפוזה של הצהרה מפוצצת שמשאירה את המיועדת בפה פעור, רק שאסור לתת לו הרגשה שהוא כבול או חייב או אחראי למשהו. אלוף עולם בקשרים פתוחים ונמנע מיחסים פלספניים עתירי זיבולים. בקיצור, לא טיפוס קוצי-פוצי.

סקסאפיל: נגיעות הירח במזל עקרב מרעיפות עליו מפלים של סקסאפיל, אבל את זה אתם כבר יודעים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1459 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, ניתוח מפת הלידה, גוד לאו

תן ציון למאמר זה

5.00