מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בריטני ספירס

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בריטני ספירס

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בריטני ספירס אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של בריטני ספירס

ניתוח מפת הלידה של בריטני ספירס



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של בריטני ספירס אשר נולדה ב 2 בדצמבר 81

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: הגברת ספירס בקעה אל אוויר העולם ביום חורפי של חודש דצמבר, מה שאומר שהיא בת מזל קשת [שמש וכוכב חמה בקשת] המושפעת ממזל דלי המקורי [ירח בדלי], כמו גם גדי השאפתן [כוכב נוגה בגדי] ואיך לא, בתולה הפרפקציוניסט – [כוכב מאדים בבתולה].

תופעות חריגות במפת הלידה: כוכב אוראנוס, זה שנחשב לבעל אנרגיה מקורית ומוטרפת, צמוד אצלה אל כוכב חמה המייצג את המוח ואת מערכת העצבים [תיכף נדבר על זה]. כמו כן קיימת הרמוניה בין הכוכבים נוגה ומאדים המייצגים, כל אחד בתורו, פן נשי ופן גברי – מה שהופך אותה לחביבת הקהל. 

חסרת מנוח: כמו כל 'קשתית' היא הרפתקנית חסרת מנוח הבזה למוסכמות ועושה מה בראש שלה. זורמת אל מקומות שאפילו מלאכים נשמרים לא לדרוך בהם. כובשת את מרכז הבמה [תרתי משמע] כשרוח מבדרת את שערה, ובליבה מתנגנת מנגינה השואבת השראה מרבדים עליונים. מעל ראשה מפזזת פיית מזל הבוזקת עליה רסיסי פז ומחלצת אותה מכל רע. יודעת למכור את עצמה באלף ואחת דרכים ותמיד תקסים את שומעיה. אנשים הולכים שבי אחר שיריה, ויותר מזה הם נמשכים אל הדרך בה היא מגישה אותם.

עולמות עליונים: לרגעים נדמה כי מבטה מרחף לו אי-שם בעולמות עליונים, אך כחלוף זמן היא משפילה את עיניה ומתרגמת את חלומותיה למונחים מעשיים לחלוטין. חשה נינוחה בחברת הסובבים אותה, ממש כמו בתוך קהל מריע, כמו גם בהיותה לבדה בפסגת תהילה זוהרת. סורקת את היקום במעין זיק שובבי המוסיף לה נופך של קסם נעורים וסקרנות ילדותית. מפלי האנרגיה החושנית המציפים אותה, שובים את לב המעריצים.
 
סוליסטית: הודות לכוכב אוראנוס ולהשפעת מזל דלי, היא ניחנה בכושר חשיבה וניתוח שלא מהעולם הזה. מסתדרת היטב עם בני האדם, אך קשה להגדיר אותה כאשת-צוות אולטימטיבית. יותר נכון לומר שהיא שותפה ככה-ככה, אך סוליסטית מדהימה.

זוהרת: רק אדם שניחן בסגנון חשיבה מן הסוג הזה, יכנה את המופע שלו בשם The Onyx Hotel ויסביר כי Onyx היא אבן שחורה המאירה את העומד לידה וגורמת לו להבריק. מכל מקום, כך בריטני מכרה לחסידיה את פשר השם המוזר שהעניקה לסיבוב הופעותיה. אותו אוראנוס, אף מזרים אליה ים של אנרגיה הזויה שעלולה לסחוף אותה אל חופים אבודים.

אהבה חופשית: בכל הנוגע לזוגיות, היא עשויה להיחשב לפרטנרית חלומית, אך לא כזו המתחייבת לאהבה נצחית. בעצם, היא לא ממש מהסוג המתחייב. מעדיפה את החופש האישי שלה על פני כל רעיון אחר, כולל זה הקשור אל מסגרת משפחתית. כל ניסיון לכלוא את אהבתה בכבליה של טבעת נישואין, עלול להיתפס בעיניה כניסיון לכבול את נשמתה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1751 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ניתוח מפה אסטרולוגית, מפת לידה, בריטני ספירס

תן ציון למאמר זה

5.00