מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של אנג'לינה ג'ולי

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של אנג'לינה ג'ולי

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של אנג'לינה ג'ולי אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של אנג'לינה ג'ולי

ניתוח מפת הלידה של אנג'לינה ג'ולי



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של אנג'לינה ג'ולי אשר נולדה ב 4 ביוני 75

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: החסידה העניקה לנו את הגברת ג'ולי בעיצומו של קיץ 75, וחזרה למחרת היום כדי לקבל מחמאות. ג'ולי היא בת [איך לא] מזל תאומים [שמש וכוכב מרקורי בתאומים], המושפעת מן המזלות סרטן [כוכב וונוס בסרטן], וטלה [ירח וכוכב מארס בטלה].

חיי משפחה: הקשר עם מזל סרטן מחבר בינה לבין כל אשר קשור בילדים. גם אם לא תלד, תשאף לאמץ. אם לא תאמץ, תשאף לגונן. גם אם חיי משפחה מתבררים כגדולים עליה, תשאף לקיים כאלה.

אימפולסיבית: בהשפעת מזל טלה היא עשויה להיתפס כאימפולסיבית שלא ממש משבצת פילטרים בין מה שעובר לה בראש, לבין מה  שנפלט מפיה. אם בא לכם לומר שהיא לא ממש דופקת חשבון, אתם לא רחוקים מהאמת.

תופעות יצירתיות במפה: גם אסטרולוג טירון ישגיח בהיבט היצירתי הקיים במפה בין כוכב נפטון [כוכב של דמיון והשראה] לבין הירח וכוכב  מארס. תופעה מעין זו שכיחה במפות לידה של אמנים ויוצרים. כוכב אוראנוס [כוכב של אטרף וגאונות] משגר קרן ממוזלת אל כוכב מרקורי האחראי על המוח ומערכת העצבים.

כריזמאטית: שילוב האנרגיות בין נפטון ואוראנוס, מניב אישיות רבת עוצמה וכריזמאטית. שילוב מעין זה קורע את המסך ומציב בפנינו דמות  המאפילה באישיותה על הסובבים אותה, מה שלא תמיד משחק לטובתה. קנאה, אתם יודעים.

שנונה ומבדרת: המוטיבים המרכזיים במפת הלידה מעידים על נפש קסומה של שובבות וחדוות נעורים. נראה כי ג'ולי היא [ביסודה] יצור  עליז, צחקני, קליל, הומוריסטי וסקרן. היא אנושית, חברותית, שופעת חן, פזיזה, הפכפכה, שנונה ומבדרת. מתאימה את עצמה למצבים משתנים. שונאת שגרה ותרה אחר הרפתקאות.

קשה לכעוס עליה: ג'ולי ניחנה ביכולת דיבור וכושר שכנוע. אנשים נוהגים לזכור לה את מעשיה הטובים, ונוטים לשכוח את חטאיה. קשה לכעוס עליה גם כאשר עוללה דבר 'איום ונורא'. החיים עבורה הם בבחינת בילוי גדול וצוהל. היקום הוא מעין מגרש משחקים שנועד לספק את תשוקותיה. לשונה חדה ומושחזת ותמיד רוקדת עליה תשובה שנונה והולמת, גם אם לא הוצגה שאלה. בעצם, היא זו שממציאה את השאלות, כדי שתוכל לבשל את התשובות.

מתאוששת במהירות: היא טובת לב, כואבת את מצוקת הזולת, אופטימית, נדיבה ופזרנית. לא ממש מסתדרת עם מסגרות ממוסדות, אך תשאף להתנסות בהן לשם החוויה. מאוהבת באהבה, אך לא ששה לענוד על אצבעה את טבעת הנישואין. כסף עבורה הוא אמצעי ולא מטרה. מתאוששת במהירות ממצבים שאחרים מתמוטטים בגינם. סיסמתה היא חיו ותנו לחיות. לא מנג'סת ולא מעיקה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3153 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, ניתוח מפת הלידה, אנגלינה גולי, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה

תן ציון למאמר זה

4.67