מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מדונה

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מדונה

אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מדונה אסטרולוגיה: מה אומרים הכוכבים של מדונה

ניתוח מפת הלידה של מדונה



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של מדונה אשר נולדה ב 16 באוגוסט 1958 

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: מדונה היא בת מזל אריה המושפעת מהמזלות שור ובתולה. שילוב הרסני בין יסוד האש האנרגטי [ אריה ] לביןיסוד האדמה המעשי [ שור ובתולה ]. כ"לביאה" אופיינית היא כריזמטית, דרמטית, בומבסטית, אקסטרווגנטית, יצרית, יצירתית, קשוחה  וחכמה. רעבה לתפאורה ולאור זרקורים. זקוקה לקהל, עידוד ותשואות. 
תכונות אופי הבאות לביטוי אצל מדונה: ישירה, נועזת ועשויה ללא-חת. במפת הלידה שלה מתקיימת אמירתה המפורסמת של מרילין  מונרו: "כאשר אני טובה – אני טובה מאוד, אך כאשר אני רעה – אני עוד יותר טובה". היא מפוכחת, ביקורתית, בררנית, עוקצנית, שנונה ויסודית. מי שחפץ להתקרב אליה, כדאי שיעשה כן בצעדים קטנים ומדודים: ממש לא כדאי שהיא תחשוב שהוא מתכוון להתנפל עליה. כ"לביאה" הראויה לשמה, בדיוק כאשר כולם משוכנעים שהנה או-טו-טו היא מזדקנת ומאבדת את שיניה – לפתע נפרץ הסבך, והיא פורצת בעוז כדי להכריע את טרפה. 
מדונה בחיי האהבה: גם את חיי האהבה שלה היא עשויה לגרור אל קדמת-הבמה. מסמנת בבהירות את מטרותיה, ויוצאת לצוד אותן ללא  ברברת מיותרת. מודעת לעובדת היותה ציידת הצריכה לפרנס פיות רבים- ועוד איזה פיות. מתייחסת בשררה לסובבים אותה, אך דואגת לכל מחסורם. מאוד רגישה לתחומי ושטחי המחייה שלה [טריטוריה, יעני] ותשלוף ציפורניים מול כל אויבת פוטנציאלית.   
 
בחיי הזוגיות תתנהג כחתלתולה מתפנקת בהיותה עם בן-זוגה, אך לא תשכח להזכיר לו שבלעדיה הוא די אבוד: או, בפשטות – הוא יאלץ להתרומם מרבצו ולצאת לצוד בעצמו. מצד שני, כל עוד הוא אינו מבייש את הכתר, מותר לו להמשיך בתנומתו החולמנית.

בחיי היום יום: לא עולה בדעתה לראות את הדברים מנקודת המבט של נתיניה, משום שהיא סבורה שזו התנהגות שאינה יאה למלכה. מתייחסת אל עצמה כאל הציר עליו העולם סובב. לא תפספס שום הזדמנות כדי להציג לראווה את עצמה ואת כישרונותיה. לא תקמץ בכספה אך יודעת בדיוק לאן ולצורך מה, הולך כל דולר. בזה למוסכמות חברתיות, וממציאה לעצמה חוקים משלה. שונאת מרות, אך לא תהסס לכפות את עקרונותיה על אחרים. כלל וכלל לא תמימה, ורחוקה מאוד מכל שמץ של פראייריות. מסירה בנחרצות כל מכשול העומד בדרכה, וחושפת שיניים כלפי החולקים עליה. מוכנה ליטול סיכונים, ולא מבקשת מאיש ללקק את פצעיה.

כבר מגיל צעיר היא מודעת לג'ונגל בו היא חיה, ומאמצת את חוקיו: כלומר, חוקי הג'ונגל. כדי שלא יתעוררו מחשבות זדון במוחם של יריביה, היא מקפידה על הופעה נוצצת, זוהרת ומרשימה. מעניקה אהבה וחמלה לאהוביה, אך לא שוכחת לבחון אותם בשבע עיניים. בדיוק כאשר נדמה שהיא מכשכשת בזנב, הרי שבעצם היא נועצת עיניה בטרף פוטנציאלי. אינה נחפזת לשום מקום, ויודעת ששום אירוע לא יתחיל בלעדיה. גם כאשר היא מפוחדת עד מוות, לא תעניק לאיש את התענוג לצפות בזה.

על העתיד: במפת הלידה רואים כי היא עומדת להיות עוד זמן רב תחת אור הזרקורים וגם כאשר היא תעלם- היא תעשה זאת כפי שמלכים "מסתלקים" מהעולם, כלומר- בהוד והדר.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2420 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, ניתוח מפת הלידה, מדונה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה

תן ציון למאמר זה

4.33