מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | מה אומרים הכוכבים על כריסטיאנו רונאלדו

מה אומרים הכוכבים על כריסטיאנו רונאלדו

מה אומרים הכוכבים על  כריסטיאנו רונאלדו מה אומרים הכוכבים על כריסטיאנו רונאלדו

ניתוח מפת הלידה של כריסטיאנו רונאלדו



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של כריסטיאנו רונאלדו שנולד ב- 5 בפברואר 85

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: רונאלדו הוא בן מזל דלי [שמש וכוכב מרקורי בדלי] שזורם עם המזלות טלה [הכוכבים מאדים ונוגה בטלה] ואריה [ירח באריה].

מוטרף על כל הראש: כבן מזל דלי הוא נמנה עם הקבוצה הכי מוטרפת והכי מקורית מכל הצירופים האסטרולוגיים שעל גלגל המזלות. הוא  מדהים, ייחודי, שונה ומאוד לא שגרתי. המוח שלו עסוק בבחינת אפשרויות לפיהן יוכל לעגל את הריבוע או לרבע את המעגל. החיים עבורו הם מסלול של הפתעות. הצד היותר מדהים של גופו הוא האזור הצפוני [אלא מה חשבתם ?], כלומר: הראש. מי שרוצה לכבוש את גופו יהיה חייב, לפני הכול, להתמודד עם מוחו. זקוק לגירויים רוחניים ורק לאחר מכן יש מה לדבר על אודות כל השאר. לא נוטה להשתפך, ולא ממש מחבב מתפנקים והתפנקויות. הוא מבריק, מפתיע ואינטליגנטי. גם בתחום החושני יפנטז על אודות ריגושים שלא ממש הולכים יד ביד עם המוסכמות החברתיות, וזה עוד מבלי להזכיר פרסומיי רכילות בצהובונים על אודות לילות עסיסיים טרם משחק אולימפי כזה או אחר [המתעניינים מופנים, בין היתר, אל עיתון ה – 'סאן' הלונדוני שנוהג לחטט בחדרי מלונות חשוכים, כמו גם במסיבות זוהרות שזורות קולבים בנוסח פאריס הילטון].

חייתי וסוער: כמי שהקטבים הגברי והנשי אצלו [מאדים ונוגה, זוכרים ? גברים ממאדים, נשים מנוגה !] נעוצים במזל טלה, הוא ניחן באנרגיה  חייתית, חמה, עזה, סוערת, גועשת, פראית ואימפולסיבית. מתהלך בעולמנו עם 'זנב בוער' ויודע להעריך הרפתקה הגונה שמתיזה ניצוצות וברקים לכל עבר.

מסניף אדרנלין: לא מחפש שקט, שלווה או מרגוע, אלא תר אחר פרשיות מסמרות שיער בהן יוכל להגביר את מהירות זרימתו של האדרנלין אל הדם. לא נחפז "להניח את כל הביצים בסל אחד", ואינו ממהר להתחייב לאהבת נצח. נוטה להשקיף על הדברים מנקודת מבט אנוכית משהו, ורואה כבזבוז כל מערכת יחסים שאינה פותחת את שעריה לאפשרויות נוספות, או בפשטות - טוען ש... "בשביל לשתות כוס חלב – לא חייבים לקנות את כל הפרה". מכאן נובע כי קשר רומנטי איתו, עשוי להצליח כאשר מדובר במסע אל הרי ההימלאיה, אך עלול להסתבך בכל סיטואציה אחרת.

סיכום ותוספות: הירח במזל אריה נוטף זוהר, תהילה, כבוד, רושם, דרמטיות, בומבסטיות, כריזמה ומנהיגות. זה אומר שרונאלדו הוא יצור זוהר ונוצץ שנולד כדי להשתזף באור הזרקורים, בעל התנהגות אקסטרווגנטית שמקרינה ביטחון ונחרצות. יקבל כמובנים מאליהם גילויים של תשואות, קידות, הערצה, חנופה וסגידה כלפיו. זה אומר שאין לצפות ממנו לעודף של צניעות וענווה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1890 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, מזלות, סלבס, מפת לידה, כוכבים ומזלות, ניתוח אסטרולוגי, כוכבים, כריסטיאנו רונאלדו, ניתוח מפת לידה

תן ציון למאמר זה

5.00