מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | מה אומרים הכוכבים על קאקה

מה אומרים הכוכבים על קאקה

מה אומרים הכוכבים על קאקה מה אומרים הכוכבים על קאקה

ניתוח מפת הלידה של קאקה



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של קאקה שנולד ב- 22 באפריל 82

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: קאקא הוא בן מזל שור [שמש וכוכב מרקורי בשור] שזורם עם המזלות טלה [ירח בטלה], דגים [כוכב נוגה בדגים] ו – מאזניים [כוכב מאדים במאזניים].

רוחני ופילוסופי: כבר ממבט ראשון קופצת לעין מפה אסטרולוגית שלא ממש אופיינית למי שהמוח שלו אמור להיות מאופסן ברגליים. ההיבט המאתגר שבין הירח לבין כוכב שבתאי, רומז על עולם רגשות בעל מוטיבים רוחניים. היבט מעין זה שכיח אצל כוהני דת, יותר מאשר אצל כדורגלנים, והוא מופיע אצל אנשים רוחניים, פילוסופיים, רחפניים, חכמים, אינטליגנטיים, בודדים, מתבודדים, מסוייגים והוגי דעות.

לב ורגש: נראה כי בכל מה שנוגע לענייני הלב והנשמה, קאקא יכול להרגיש את עצמו מסודר עד סוף ימי חייו. הוא בדיוק האדם שצפויה לו אהבה גדולה ומופלאה של יחסים לפיהם כל צד מפרגן לרעהו מבלי להתחשבן. כל הראיות מצביעות על צורך נפשי בקשר מדהים וחלומי, שרחוק מאוד מכל מה שמזכיר גשמיות וחומריות.

רודף שלום: כמי שמושפע מן המזלות שור ומאזניים [בשני המזלות שולט כוכב נוגה הנחשב לכוכב היופי והאהבה], קאקא הוא אדם חביב וחברותי שאינו נוטה ליפול למעמסה על הסובבים אותו [לא מעיק ולא מנג'ס]. ניחן בכישרון נדיר להכניס את עצמו אל נעלי זולתו ולהתבונן בדברים מנקודת מבט מאוד לא אנוכית, הללויה. הוא רודף שלום, משתוקק לשקט ושלווה. פשרן ופייסן. תמיד יהיה מוכן להגמיש את עמדותיו ובלבד שלא יאלץ להסתבך בעימותים מתישים.

עדין נפש: בהשפעת מזל דגים הוא ער ורגיש למצוקות הזולת. כואב את כאבו של כל העולם, מגונן על חלשים ופורס מלחמו לרעבים. עדין נפש, רומנטי, נסחף ופגיע.
בתוך תוכו הוא ביישן ורגשן. ניחן בעומק רוחני ויצירתי שלא מהעולם הזה. בעל פוטנציאל אדיר של כישרון ויכולת בכל תחומי היצירה, שזה אומר שהוא חייב לזרום עם כיוון יצירתי כלשהו, מכיוון שזה הסוד הגדול שלו. נראה כי הירח במזל טלה דרבן אותו להשקיע את היצירתיות שלו בכדור העגול. אדם אשר כמוהו שלא פיתח כישרון יצירתי כלשהו, ירגיש שהוא מפספס את ייעודו.

לב מזהב: הבחור הזה הוא בעל לב מזהב, נדיב בכספו, תמים ומוכן תמיד להבין ולסלוח. ממש חשוב לו ליצור סביבו עולם מסודר ומאורגן, שמסייע לו לחוש בטוח ומוגן. חייו הרומנטיים סוערים ונפלאים, ומותר לכם להמר שהוא יודע לאהוב עם כל הלב והנשמה. פרטנר מהאגדות והורה מסור. מה שהוא צריך ללמוד זה לא לבטוח באחרים [נו טוב, לפחות לא בעיניים עצומות] ולאהוב בלי להיסחף.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1146 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, סלבס, מפת לידה, ניתוח אסטרולוגי, כוכבים, ניתוח מפת לידה, קאקה

תן ציון למאמר זה

5.00