מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | מה אומרים הכוכבים על ויין רוני

מה אומרים הכוכבים על ויין רוני

מה אומרים הכוכבים על ויין רוני מה אומרים הכוכבים על ויין רוני

ניתוח מפת הלידה של ויין רוני



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של ויין רוני שנולד ב- 24 באוקטובר 85

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: רוני הוא בן מזל [איך לא] עקרב [שמש וכוכב מרקורי בעקרב] שזורם עם המזלות בתולה [כוכב מאדיםבבתולה], מאזניים [כוכב נוגה במאזניים] ודגים [ירח  בדגים]. שילוב מרתק, קוטבי ומוטרף בין היסודות מים [עקרב ודגים], אדמה [בתולה] ואוויר [מאזניים].

חרוץ ומתמיד: כמי שמושפע ממזל בתולה רוני הוא אדם רציני, שאפתן, סמכותי, יציב, עקבי, אחראי ושפוי. הוא חרוץ, סבלני ומתמיד. גם  להשפעות שזורמת אליו ממזל עקרב לא חסר כלום מכל מה שנוגע לעוצמה ולעקשנות, אך בנוסף לאלה הן מעניקות לו מאגרים עצומים של אנרגיה חושנית. הוא איש אמיץ שמוכן לפסוע 

באש ובמים למען יקיריו. כמאהב רומנטי הוא גדול מהחיים. מי שלא ממש מתכוונת ברצינות, כדאי שלא תתקרב.


מתוחכם ומניפולטיבי:
 הוא אדם עמוק, מתוחכם ואם צריך, גם נפתל ומניפולטיבי. ממש לא פראייר ! תמיד מוכן לצאת לקרב כדי להשיג את  מטרותיו. במקביל, עשוי להתאהב עד מעבר לאוזניו. הוא מסתורי, רומנטי, מושך, מיסטי, עמוק, נבון, מגנטי, חזק ובעל יכולת פיקוד ומנהיגות. ניחן ברגשות עזים וביצירתיות רבה. מחשמל את האווירה וממש מהפנט את הסובבים אותו.

 

מסתורי: נוהג להתעטף במסתורין מן הסוג שמושך את אלה שהוא מעוניין 'לצוד' את ליבם. הוא חכם, אינטואיטיבי וכמעט אפשר לומר שהוא  חוזה את העתיד. עקשן שחייב להשיג את מבוקשו ולהיות זה שאומר את המילה האחרונה. לעולם לא ישכח פגיעה שמישהו פגע בו. בעל שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים. ניחן בכוח רצון ודבק במטרותיו.

מעניק מעצמו: באהבה, כמו בחיים, הוא לא מהפלספניים ולא מאמין ברומנים רוחניים, כלומר, אפלטוניים. הרומנטיקה עבורו היא אקשן ולא בלבולי מוח. הולך טוב עם בליינד-דייטים: ככל שהעניין מסתורי יותר, כך הוא מתרגש יותר. אז נכון שהוא הרוס על הפתעות, אבל לא כדאי שתמשכו את החבל. מעניק מעצמו, אך דורש תמורה הולמת. אהבתו עמוקה, סוערת וסוחפת. אין אצלו פרשיות שקטות וחביבות. סיסמתו היא: הכול או לא כלום.

מסר לנשים שביניכם: אם אתן מחפשות פרשייה רומנטית סוחפת ומהממת, לכו על ויין רוני. אבל אם מה שעובר לכן בראש זה רומן רגוע ושקט, תחשבו שוב. רוני לא בנוי לסיפורים שלווים ורגועים. אצלו הכול סוער ומסתער, כובש ונכבש. אין פשרות. מקנן בו צורך חריף במתן וקבלת חום ואהבה. יחסים פלספניים פשוט לא מתאימים לו. הדרך היחידה למסד אותו היא באמצעות בת זוג חזקה כמוהו. אם כבשתן את רוני, זכיתן בבן זוג מהמם. צפוי לכן רומן מהסרטים, הכי-הכי שחוויתן אי פעם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1086 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, מזלות, סלבס, מפת לידה, ניתוח אסטרולוגי, כוכבים, ניתוח מפת לידה, ויין רוני

תן ציון למאמר זה

5.00