מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | מה אומרים הכוכבים על סטיבן ג'רארד

מה אומרים הכוכבים על סטיבן ג'רארד

מה אומרים הכוכבים על  סטיבן ג'רארד מה אומרים הכוכבים על סטיבן ג'רארד

ניתוח מפת הלידה של סטיבן ג'רארד



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של סטיבן ג'רארד שנולד ב- 30 במאי 80

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: סטיבן הוא בן מזל תאומים [שמש וכוכב מרקורי בתאומים] שזורם עם המזלות בתולה [כוכב מאדים בבתולה],סרטן [כוכב נוגה בסרטן] וקשת [ירח  בקשת]. לא צריך להיות אסטרולוג כדי לקלוט שלא מדובר במפה שתנחיל לבעליה פרסים הודות ליציבות רגשית. בעצם, ההיפך הוא הנכון משום שמדובר בסלט אנרגטי, הפכפך ובעל קוטביות זועקת. די אם נאמר כי מתערבבות בו תכונות כגון קלילות והרפתקנות [תאומים וקשת], יחד עם ביקורתיות ושמרנות [בתולה]. או מופנמות וביישנות [סרטן], בצד אקשן וריגושים [קשת].

ים של ניגודים: מה שבטוח הוא רק זה שסטיבן מקפל בתוכו ים של ניגודים שלא ממש הופכות אותו למועמד אולטימטיבי עבור אימא פולניה  שמחפשת חתן לבתה. 

הקרב בין הקשת לסרטן: ממזל קשת הוא סופג תכונות מייצגות ואופייניות למזל זה, מה שאומר הרפתקנות, סערות רגשיות ומלוא החופן  ספונטאניות. מנגד ניצבן מזל סרטן שמזרים ביתיות, שורשיות, משפחתיות, אהבה, חום, פינוקים, עידון וחושניות. בהשפעת מזל סרטן הוא טיפוס רגיש שנוהג לעטוף את עצמו בשריון נוקשה, הבא לגונן עליו מפני פגיעות מבחוץ. זקוק להמון חום, אהבה ועידוד שעשויים להיטיב עם ביטחונו העצמי הרעוע. הוא טיפוס ביתי ומשפחתי השומר אמונים לשורשיו ולמוצאו. ערכים חומריים מדברים לליבו משום שיש בהם כדי להוות עבורו מעין חומת ביטחן השומרת עליו. במלחמה הפנימית בין הקשת לסרטן, מקננים בו שני אנשים, שונים מאוד זה מזה: הסרטן שואף פנימה אל תוך הבית, בעוד הקשת מחפש ריגושים על גדות האמזונאס.

הקרב בין הבתולה לבין התאומים: כוכב מאדים בבתולה רומז כי סטיבן הוא שאפתן, מפוכח, תועלתן, מעשי, יציב, שפוי, ביקורתי, מסודר, מאורגן ומפוכח. שונא טעויות ושונא לשגות בעטיים של מהלכים הנובעים בגינם של צעדים ספונטאניים ואמוציונאליים. אסור לשפוט אותו על פי דבריו, אלא על פי מעשיו, מפני שרק כך אפשר להיווכח בחשיבות שהוא מייחס ל"מה יגידו השכנים....". לעומת כל אלה, האנרגיה של מזל תאומים גורסת כי סטיבן הוא נהנתן, בליין, קליל, עליז וספונטאני. לא ממש שוקל את הדברים על בסיס של "מה משתלם לי" אלא על בסיס של "מה מענג אותי". העולם עבורו הוא מעין מועדון בילויים שנועד להסב לו עונג והוא, סטיבן, לא שואף לתקנו [את העולם] או לנהלו. חי את חייו כאן ועכשיו, וממש לא איכפת לו אם לא יקראו על שמו רחוב או שכונה. בקיצור, אין שמץ של סיכוי שהתנהגותו של סטיבן התאומים תעשה טוב לנפשו של סטיבן הקודם [ההוא שבא מהבתולה].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1471 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, מזלות, סלבס, מפת לידה, ניתוח אסטרולוגי, כוכבים, ניתוח מפת לידה, סטיבן גרארד

תן ציון למאמר זה

5.00