מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | סלב על הסכין | מה אומרים הכוכבים על תיירי הנרי

מה אומרים הכוכבים על תיירי הנרי

מה אומרים הכוכבים על תיירי הנרי מה אומרים הכוכבים על תיירי הנרי

ניתוח מפת הלידה של תיירי הנרי



אסטרולוגיה היא תורה אשר הצליחה לאורך אלפי שנים למצוא קשר בין מיקום הכוכבים לבין מהלך חיינו על פני כדור הארץ. בואו נראה מה קורה כאשר נבצע ניתוח מפה אסטרולוגית (מפת הלידה) של תיירי הנרי שנולד ב- 17 באוגוסט 77

אסטרולוגיה, כוכבים ומזלות: הנרי הוא בן מזל אריה [שמש באריה] שזורם עם המזלות בתולה [ירח וכוכב מרקורי בבתולה], תאומים [כוכבמאדים בתאומים] ומזל סרטן [כוכב נוגה בסרטן]. מיקס מעניין שמשלב בין ארבעת היסודות: אש [אריה], אדמה [בתולה], אוויר [תאומים]  ומים [סרטן].

פרטיות: ההיבט המעניין במפת לידתו הוא הצמידות שבין השמש לבין כוכב סטורן. צמידות מעין זו, מעידה על נטייה להגנת הפרטיות, גם אם היא מופיעה אצל 'אריה' כמו הנרי שאמור להיות [לכאורה] שטוף בהמון רוח וצלצולים.

כוחות קוטביים: מכיוון שמדובר במפה מעורבת, קיימים בהנרי כוחות קוטביים: הדרמטיות שבאריה מסתערת על החולמנות הסרטנית,  ואילו היציבות הבתולית הולכת טוב עם הרומנטיקה הדגיגית. ממזל אריה הוא שואב כריזמה, מנהיגות, אצילות, יושר, הגינות, אומץ, נדיבות, כבוד, יוקרה, דרמטיות, סמכותיות, אסרטיביות, עקשנות ומרץ.

מנהיג טבעי: נחשב למנהיג טבעי, שזה אומר שבכל מקום בו יהיה, מייד יתפוס את לב העניינים. מגלה חביבות כלפי מי שהולך אחריו, אך לא  ממש מתוק לטיפוסים שמנסים להתחכם איתו. מכבד את כל העולם ואשתו ועושה הכול כדי להרגיע, אבל אסור לפרש את התנהגותו כסימן לרכרוכיות.

מקובל ופופולארי: ניחן בכושר שכנוע, מתרחק ממריבות, נחשב לאדם שאפשר לסמוך על מילה שלו, שונא כשמנסים להלחיץ אותו, מאוהב  בפרשיות רומנטיות, מקובל בחברה, נדיב, לא נוקם ולא נוטר טינה. לא סוגר חשבונות מאחורי הגב. חביב הקהל הודות לקסם האישי שלו. ישיר, הגון ולא אוהב התחכמויות. בעל כושר ארגון ויכולת ביצוע, אך עושה את שלו בשקט ובלי מהומות. זו הסיבה לכך שאנשים אוהבים ומכבדים אותו. מתייחס לכל אדם באשר הוא, מבלי לתייג אותו בתוויות.

לב ורגש: בקטעים של לב ורגש הוא מסוגל לעשות 'בית ספר' לאחרים, אף כי גם הוא לא ממש נקי מטעויות בכל שנוגע לבחירת בת זוג. במערכת היחסים הוא משחק אותה בגדול, וחייב להפגין ביצועים מרשימים. בעצם, אם לא יזכה בתשואות, הקשר יימצא בסכנה. לא ממש הרוס על הרפתקאות מוטרפות ובכלל, לא נחפז לקפוץ לתוך פרשיות שעלולות להוציא לו שם רע.

לב גדול: לא טיפוס שיתקדם באמצעות דריכה על גוויות אבל כמו כל אריה, גם הוא חייב לכבוש את ראש הסולם ולהגיע להישגים מרשימים. בעל לב גדול שופע נשמה, ואם זה תלוי בו – אין צ'אנס שיפגע בזבוב. ניחן בכישרון דרמטי שהולך טוב עם דוגמנות ואור זרקורים.

בזבוזים: בקטעים של כסף, הוא מלך הבזבוזים ואין לו בעיה לפזר אותו על ימין ועל שמאל, בעיקר על אנשים שהוא מאוהב בהם. עצמאי שכבר מגיל צעיר מפגין חוסר תלות בסובבים אותו. מתייחס אל מכשולים כאל משהו שנועד לחשל אותו, ולא כאל בלגאן שנוצר כדי למרר את חייו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1619 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מפה אסטרולוגית, מזלות, סלבס, מפת לידה, ניתוח אסטרולוגי, כוכבים, ניתוח מפת לידה, תיירי הנרי

תן ציון למאמר זה

5.00