מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל טלה

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל טלה



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל טלה: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו עד 3.

ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית חולפת לידכם ומותירה אחריה שובל של אנרגיות טובות. זה פרק זמן מצוין מכל הבחינות. כדאי מאוד להניח למשקעי העבר ולא לתת להם לקלקל התחלות של קשרים חדשים. העיקרון שמנחה אתכם עתה ולאורך כל השבוע, צריך להיות, מבוסס על זרימה ונינוחות. אם תורידו את רמת הציפיות, הכול ילך לכם בקלות. מפגש חברתי מהנה צפוי לכם ביום שלישי.

רביעי עד שבת: חברים קרובים מרגישים שאתם מסתירים מידע ולכן לא לוקחים את דבריכם ברצינות. נדמה לכם שאתם צודקים ואילו הם טועים. גישה זאת אינה תורמת דבר אלא להיפך, מבודדת אתכם וגורמת לכם להרגיש מנוכרים. נסו לשפר את המצב. זה תלוי רק בכם. אם אתם רוצים לתת מתנה למישהו שחסרה לו אנרגיה גופנית, כדאי שתביאו לו איזה יהלום קטן [אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם] או מתנות בגוונים אדומים המייצגות את האנרגיה של מזל טלה.

רוח ונפש: בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: כסף שמושקע מתוך דחף רגעי, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


9845 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, הורוסקופ למזל טלה, תחזית שבועית, תחזית למזל טלה, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה