מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל שור

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל שור



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל שור: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים סטורן ומארס, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו עד 9.

ראשון עד שלישי: מצבו של הרקיע הפרוש מעליכם עלול לעורר בלבול מסוים. נסיעה מתוכננת מראש כמעט מתבטלת אבל בסופו של דבר יוצאת לפועל בשינויים קלים. פגישה מפתיעה צפויה באירוע חברתי. מישהו שניסיתם להתקרב אליו כדי לעזור לו- מפנה לכם עורף. כדאי לשקול מחדש את צורת ההתנהלות שלכם מול חברים ומכרים ולצאת ממצב בו אתם עושים דברים רק כי לא נעים לכם.

רביעי עד שבת: עייפות ותשישות נוחתת עליכם. הדבר קשור לאירוע שגוזל מכם הרבה מאוד מחשבה ואנרגיה לכיוון של פחדים וחרדות. חבל שתלכו בנתיב זה שאינו מקדם אתכם. יש לנקוט בגישה חיובית והגיונית תוך כדי מציאת דרכים מקוריות לפעולה. האחריות לרגשות ולמחשבות- היא שלכם. כדאי להירגע ולהתמקד. אם בא לכם להעניק מתנה למכר שחסרה לו סבלנות, כדאי שתביאו לו מתנות בגוונים וורודים או אבן ספיר, המייצגות את סבלנותו של מזל שור.

רוח ונפש: בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: תלות מוחלטת באדם אחר עלולה להוליד מצוקה עד עשו הכול כדי לרכוש עצמאות אישית וחופש.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


10519 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה, אלטרנטיבילי, אלטרנטיבי לי, מיסטיקנים און ליין, מיסטיקנים און-ליין, אלטרנטיבי לי - המיסטיקנים הכי טובים, אלטרנטיבי לי - מיסטיקנים אונליין, אלטרנטיבי_לי

תן ציון למאמר זה

4.74