מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל תאומים

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל תאומים



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל תאומים: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ופלוטו, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו עד 8.

ראשון עד שלישי: גרמי השמיים המרחפים מעליכם עלולים להוליד אווירה מלנכולית. הזוגיות קצת 'צולעת' וגם אם לכאורה אין שום דבר דרמטי, הרי שלא יזיק לכם לבדוק מה באמת קורה ביניכם ובין ה'חצי השני' שלכם. בירור מעמיק יכול להגביר את האינטימיות או לפוצץ את כל העסק, אבל זה עיתוי מתאים לרדת לשורש העניין. למי שלא נמצא בקשר זוגי, גם אם תנסו, אל תתאכזבו אם זה לא יעבוד- זה לא זמן מתאים לרומנטיקה.

רביעי עד שבת: פרק זמן שקט במיוחד. יש לכם הזדמנות פז לנצל את ההפוגה למנוחה ולטיפול בארגון מחדש שנחוץ כל כך, במיוחד בתחום העבודה. לפנויים צפויות התחלות חדשות בתחום הרומנטי. זה לא יקרה מעצמו. עליכם להתאמץ וליזום פעילויות שונות. אם הזוגיות מספיק חשובה לכם אתם צריכים להשקיע. בבית האווירה טובה, בין היתר בגלל האנרגיה החיובית שאתם משדרים. מתנות בגוונים צהובים, כמו גם אבן מזל ששמה אגת עד העניקו לאלה שחסרה להם הקלילות האופיינית למזל תאומים.

רוח ונפש: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של ניצן מלבלב: המסר הוא - אתם זקוקים לשינוי ולהתחדשות, וזאת גם אם אדם יקר כלשהו יצטרך להשתרך מאחור.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


11661 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגים, אסטרולוגיה סינית, אסטרולוגית, אסטרולוגיה קבלית, אסטרולוגיה שנתית 2012, אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שבועית, אסטרולוגיה סינית 2012, אסטרולוגיה סינית התאמה זוגית, אסטרולוגיה עברית, אסטרולוגיה על פי הקבלה, אסטרולוגיה עקרב, אסטרולוגיה פיננסית, אסטרולוגיה קבלה, אסטרולוגיה רומנטית, אסטרולוגיה שבועי, אסטרולוגיה שבועית לבני נוער, אסטרולוגיה שבועית לנוער, אסטרולוגיה שבועית תוסס, אסטרולוגיה שור, אסטרולוגיה שמות, אסטרולוגיה תאומים, אסטרולוגיה תאריך לידה, אסטרולוגיה תחזית שנתית, אסטרולוגיות, אסטרולוגים מומלצים, אסטרולוגית אהבה, אסטרולוגית יומית, אסטרולוגית נוער, אסטרלוגיה, אסרולוגיה, אתר אסטרולוגיה, אתרי אסטרולוגיה, הורוסקופ אסטרולוגיה, התאמת מזלות אסטרולוגיה, ואסטרולוגיה, זודיאק אסטרולוגיה

תן ציון למאמר זה

4.93