מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל סרטן

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל סרטן



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל סרטן: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב מרקורי, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו עד 5.

ראשון עד שלישי: מצבו של הרקיע הפרוש מעליכם הוא טוב מכל הבחינות ומכל ההיבטים שיש לו עתה עם הכוכבים. זהו פרק זמן טוב לעסקים. אתם מרגישים טוב לגבי עצמכם. היכולת האישית בשיאה וכן כישורי התקשורת. נראה כי גם ביום קשה תצליחו 'למכור מקרר גם לאסקימואי'. גם אם לא תצליחו לתפוס את כל מי שאתם רוצים לסגור איתם עניינים, כדאי לנסות. צפויה לכם הפתעה נעימה. גם בתחום המשפחתי צפוי שיפור ניכר.

רביעי עד שבת: פעלתנות כפייתית והתרוצצות מיותרת גורמת לכם לתשישות. נסו לסגור מהר את כל ההתחייבויות והקדישו את המחצית הזו של השבוע לעניינים רוחניים או לכאלה שהם ברומו של עולם. לחבריכם שסובלים מבעיות בתחום המשפחתי, העניקו פנינה או מתנות בגוונים כסופים, המייצגות את הביתיות ואת המשפחתיות של מזל סרטן. זה הזמן להשקיע באהוביכם גם אם פה ושם התכסחתם איתם. התחשבנויות יכולות להמתין, אתם יודעים.

רוח ונפש: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הלוטרה: המסר הוא עד אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2763 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ניתוח מפה אסטרולוגית, מזלות אסטרולוגים, ניתוח אסטרולוגי, מפת לידה אסטרולוגית, לימודי אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיים, לימוד אסטרולוגיה, ללמוד אסטרולוגיה, מזל שור אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה יומית, מחשבון אסטרולוגיה, מיסטיקה אסטרולוגיה, מיסטיקה ואסטרולוגיה, מפת אסטרולוגיה, מפת אסטרולוגית חינם, מפת כוכבים אסטרולוגיה, ניו אייג אסטרולוגיה, ניתוח מפה אסטרולוגית חינם, נענע אסטרולוגיה, נענע אסטרולוגיה יומית, ספר אסטרולוגיה אישי, ספרי אסטרולוגיה, פורום אסטרולוגיה, קבלה ואסטרולוגיה בחינם, קורס אסטרולוגיה, רקיע אסטרולוגיה, תוכנות אסטרולוגיה

תן ציון למאמר זה

4.63