מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל אריה

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל אריה



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל אריה: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב נפטון, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו עד 7.

ראשון עד שלישי: הרקיע הפרוש מעליכם מקיים עתה היבטים עם כוכבים רבים בעלי אופי שונה ומגוון. אתם עסוקים במחשבות על אלף ואחד נושאים. המוח שלכם חד ומהיר אך הפעם אין הדבר פועל לטובתכם. עליכם להתמקד ולטפל בנושאים העומדים על הפרק, אחד אחרי השני. עדיף שתשקיעו את מירב האנרגיה שלכם בתחום הפרנסה שבימים אלה מטריד אתכם מאוד. כל שאר הדברים- יחכה.

רביעי עד שבת: צפויה התפתחות רומנטית משמעותית. לפנויים זהו עיתוי מצוין להתנסות ולבדוק לעומק הכרות חדשה. צפויה שיחה מפתיעה עם מישהו מבני המשפחה. למרות הפיתוי שמישהו ינסה להלביש עליכם, אל תכנסו להרפתקאות עסקיות. אין דרכים קצרות ובטוחות להתעשר ואת זה אתם כבר יודעים. זה לא זמן מתאים לפנטזיות. לידידיכם חסרי הביטחון העצמי, העניקו אבן מזל ששמה אודם או מתנות בגוונים מוזהבים, המייצגות את העוצמה של מזל אריה.

רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא עד ישנם זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיעלה מנחה כלשהי במטרה למשוך לעצמו מזל וברכה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2209 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ניתוח מפה אסטרולוגית, מזל אריה, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, מזלות אסטרולוגים, ניתוח אסטרולוגי, פרופיל מזל אריה, מפת לידה אסטרולוגית, לימודי אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיים, לימוד אסטרולוגיה, ללמוד אסטרולוגיה, מזל שור אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה יומית, מחשבון אסטרולוגיה, מיסטיקה אסטרולוגיה, מיסטיקה ואסטרולוגיה, מפת אסטרולוגיה, מפת אסטרולוגית חינם, מפת כוכבים אסטרולוגיה, ניו אייג אסטרולוגיה, ניתוח מפה אסטרולוגית חינם, נענע אסטרולוגיה, נענע אסטרולוגיה יומית, ספר אסטרולוגיה אישי, ספרי אסטרולוגיה, פורום אסטרולוגיה, קבלה ואסטרולוגיה בחינם, קורס אסטרולוגיה, רקיע אסטרולוגיה, תוכנות אסטרולוגיה, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

4.95