מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל בתולה

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל בתולה



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל בתולה: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ופלוטו, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו עד 8.

ראשון עד שלישי: תופעה קוסמית אסטרולוגית סביב גזרת מזל בתולה, עלולה לעורר דכדוך מסוים. למרות תכנונים לצאת לבילוי, אתם נכנעים בסופו של דבר לעייפות המצטברת ונשארים בבית. כיוון שאתם לא ממש רגילים לנפילות אנרגיה מסוג כזה, מצב הרוח שלכם צונח בהתאם. אם תתאמצו קצת, תוכלו לארגן לעצמכם ערבים נחמדים ורגועים. נצלו את אמצע השבוע למנוחה ולמילוי המצברים.

רביעי עד שבת: נסו לגלות איפוק גם אם בפנים הרוחות סוערות. אתם חשים חוסר שקט ומתקשים לגלות את הסיבה לתחושות אלה. שמרו על פרופיל נמוך ואל תנסו להרשים את הסביבה בידע ובשנינות שלכם. אתם לא חייבים לבלוט בכל מקום. יש לכם צורך באתגר חדש? זה לא אומר שצריך לשבור את הכלים. לחבריכם הבלגניסטים, הביאו אבן מזל ששמה שוהם או מתנות בגוונים כחולים, המייצגות את הסדר ואת הדייקנות של מזל בתולה.

רוח ונפש: בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: התבוננו בכוחות המושלים ביקום. קומו עם שחר והתבוננו בזריחה. התבוננות מעין זו תביא עימה שינויים והתחדשות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3731 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ניתוח מפה אסטרולוגית, מזל בתולה, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, מזלות אסטרולוגים, ניתוח אסטרולוגי, מפת לידה אסטרולוגית, לימודי אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיים, לימוד אסטרולוגיה, ללמוד אסטרולוגיה, מזל שור אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה, מזלות אסטרולוגיה יומית, מחשבון אסטרולוגיה, מיסטיקה אסטרולוגיה, מיסטיקה ואסטרולוגיה, מפת אסטרולוגיה, מפת אסטרולוגית חינם, מפת כוכבים אסטרולוגיה, ניו אייג אסטרולוגיה, ניתוח מפה אסטרולוגית חינם, נענע אסטרולוגיה, נענע אסטרולוגיה יומית, ספר אסטרולוגיה אישי, ספרי אסטרולוגיה, פורום אסטרולוגיה, קבלה ואסטרולוגיה בחינם, קורס אסטרולוגיה, רקיע אסטרולוגיה, תוכנות אסטרולוגיה, אלטרנטיבילי, אלטרנטיבי לי, מיסטיקנים און ליין, מיסטיקנים און-ליין, אלטרנטיבי לי - המיסטיקנים הכי טובים, אלטרנטיבי לי - מיסטיקנים אונליין, אלטרנטיבי_לי, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

4.58