מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל עקרב

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל עקרב



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל עקרב: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומארס, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו עד 9.

ראשון עד שלישי: הרקיע הפרוש מעליכם סופג אנרגיות מהסוג המהמם והלא שגרתי. ההרפתקאות קוראות לכם, אך נראה כי בימים אלה תשקיעו זמן רב בבית. נדרש סידור של מסמכים וארונות. אתם לא מצליחים למצוא שום דבר והדבר מפריע לכם בתפקוד היומיומי. ההרגשה של פיזור ובלבול תתפוגג לקראת יום שלישי. בהמשך צפוי בילוי נעים ושקט עם בן (בת הזוג). רצוי לתכנן כבר עתה תוכנית מוגדרת לבילויי סוף השבוע.

רביעי עד שבת: בן הזוג תומך ומעודד אתכם בקשר להחלטה שאתם מתלבטים בה, למרות חילוקי הדעות הבסיסיים ביניכם. כל הכבוד למי שמוכן 'להסכים שלא להסכים' ובכל זאת לתת גב. היכולת המופלאה שלכם לשכנע ולהרשים אנשים- אינה פועלת הפעם. תקבלו הצעה הנוגעת לשינוי בעבודה. שקלו ברצינות. לקרוביכם שתפסו דיכאון, העניקו אבן מזל ששמה לשם או מתנות בצבעי בורדו, המייצגות את שמחת החיים של מזל עקרב.

רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם האי-צ'ינג הסיני, עלה בגורלכם המסר הבא עד אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המתחלפים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2534 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, תחזית אסטרולוגית, תחזית אסטרולוגית שבועית, הורוסקופ שבועי, תחזית אסטרולוגית למזל עקרב, עקרב

תן ציון למאמר זה

4.55