מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל קשת

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל קשת



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל קשת: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מארס ומרקורי, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו עד 5.

ראשון עד שלישי: אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות אבל, משום מה, למרות שיש לכם החלטות, לא קורה שום דבר בשטח. כל דחייה נוספת רק מחריפה את המצב וגורמת לכם להרגיש מתוסכלים. עליכם להתמקד בעשייה ולא בדיבורים על הדברים הטפלים. שינוי מסוים דרוש גם במקום העבודה. מעבר והחלפת מקום מגורים- מהווים אפשרות שמעסיקה אתכם. כניסתה הקרובה של אנרגיה טובה אל בית הזוגיות שלכם, תשפר את המצב.

רביעי עד שבת: אתם כבר מודעים לעובדה שיש צורך לשנות את הגישה ואת הנטייה להתלונן על דברים שלא מתבצעים בדיוק לפי הקצב שלכם. לפני שתוכלו לשפר ולהגיע לשיתוף פעולה עם חברים לעבודה, תצטרכו ללמוד לחיות בשלום עם עצמכם. פשרה אינה תבוסה. נסו להתגבר על רגשות תסכול באמצעות פעילות שמהנה אתכם. ליקיריכם מחפשי הריגושים, הביאו אבן מזל ששמה טופז או מתנות בגוונים סגולים, המייצגות את הרפתקנותו של מזל קשת.

רוח ונפש: בפריסת קלפי טארוט לטיניים שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף עשרה גביעים: המסר הוא עד הכול הוא עניין של תזמון נכון בין מקום לבין הזדמנות. אם אתם מכירים את המקום, לכו אליו וחכו להזדמנות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2967 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, הורוסקופים, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ שנתי 2012, הורוסקופ שבועי דגים, הורוסקופ שבועי לבני נוער, הורוסקופ שבועי לנוער, הורוסקופ שבועי מזל טלה, הורוסקופ שבועית, הורוסקופ שור, הורוסקופ של היום, הורוסקופ של היום, הורוסקופ תחזית, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ תחזית שבועית, הורסקופ, הורסקופ אישי, הורסקופ יומי, הורסקופ שבועי, וואלה הורוסקופ, מאקו הורוסקופ, מזל דגים הורוסקופ, מזל טלה הורוסקופ, נענע הורוסקופ, נענע הורוסקופ יומי, תחזית הורוסקופ

תן ציון למאמר זה

4.64