מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל גדי

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל גדי



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל גדי: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש והירח, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו עד 2.

ראשון עד שלישי: הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיה טובה, אך אין להסיק מכך כי מותר לכם לשבת באפס מעש ולצפות לניסים. יש מי שמצביע על טעות שאתם עומדים לבצע. גם אם אתם בשוונג עדיין כדאי לכם לעצור ולבדוק. כדאי שתיקחו אחריות ותבצעו את מה שאתם צריכים לעשות. כשתהיו בעשייה תגלו שהשד לא נורא כל כך. צפויה פגישה שמעוררת בכם שדים רדומים. מצד שני, כלל לא ברור כי כדאי לכם לחמוק מפניה.

רביעי עד שבת: עקשנות וקיבעון מחשבתי מכניסים אתכם לעיתים קרובות לצרות ולמצבים שקשה לצאת מהם. בני הזוג קצת משועממים ואם זה תחום שחשוב לכם, אז במקום להתווכח, כדאי שתחשבו על משהו מקורי ויצירתי לעשות למען השני. אין כמו מעט התכווננות ורצון טוב על מנת לפתוח את המחסומים האנרגטיים. צפויה לכם חופשה מפתיעה. לחבריכם הביישנים והמופנמים העניקו אבן ששמה טורקיז או מתנות בגוונים חומים, המייצגות את שאפתנותו של מזל גדי.

רוח ונפש: בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת טכניקה צוענית, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של חיה בעלת פסים: המסר הוא עד אתם קשורים בפרשייה שצריך להסוותה מעיניים סקרניות מדי.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2621 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ יומי, התאמה זוגית, הורוסקוף, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ גדי, הורוסקופ גוגל, הורוסקופ דגים, הורוסקופ דלי, הורוסקופ היום, הורוסקופ התאמה בין מזלות, הורוסקופ זוגי, הורוסקופ חינם, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל יומי, הורוסקופ יומי אהבה, הורוסקופ יומי אישי, הורוסקופ יומי אריה, הורוסקופ יומי בתולה, הורוסקופ יומי גוגל, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ יומי חינם

תן ציון למאמר זה

4.40