מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דלי

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דלי



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דלי: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ויופיטר, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו עד 3.

ראשון עד שלישי: כוכבכם אוראנוס מושפע מאנרגיות חלומיות. צפוי לכם פרק זמן נעים המלווה בגל של מרץ ואנרגיה חיובית. נצלו את השבוע או לפחות את חלקו, כדי לבלות בחיק הטבע עם מישהו קרוב לכם. הנאה מובטחת. אתם צפויים לפגוש חבורה של אנשים שמחים. איכשהו גם תהיו 'מסמר הערב' ותיהנו מהעובדה שאתם במרכז העניינים. המשיכו עם הגישה החיובית!

רביעי עד שבת: אתם תרגישו הקלה ואפילו תחושה של ריחוף קל. זהו הזמן לתכנן תוכניות לסוף השבוע עם חברים קרובים. בערבים מומלץ לצאת לבלות ולמצות את ההזדמנויות להיכרויות חדשות. ליקיריכם הסבורים שהם לא מספיק מיוחדים, העניקו אבן מזל ששמה אחלמה או מתנות בגוונים של טורקיז האופייניות למקוריותו של מזל דלי. נסו להרגיע את נתיב הקריירה. רגעי המזל ממתינים לכם בשעות הפנאי ובעיסוקים שעושים טוב לנפש.

רוח ונפש: בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו הכוכב: המסר הוא עד צפויים מזל והצלחה בהימור מפתיע. נראה שהדברים עומדים להסתדר לטובתכם, אך עדיין יש קצוות שצריך לסגור ולתפור.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4752 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook &Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופים, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ יומי, התאמה זוגית, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקוף, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ גדי, הורוסקופ גוגל, הורוסקופ דגים, הורוסקופ דלי, הורוסקופ היום, הורוסקופ התאמה בין מזלות, הורוסקופ זוגי, הורוסקופ חינם, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל יומי, הורוסקופ יומי אהבה, הורוסקופ יומי אישי, הורוסקופ יומי אריה, הורוסקופ יומי בתולה, הורוסקופ יומי גוגל, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ יומי חינם, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ שבועי דגים, הורוסקופ שבועי לבני נוער, הורוסקופ שבועי לנוער, הורוסקופ שבועית, הורוסקופ שור, הורוסקופ של היום, הורוסקופ של היום, הורוסקופ תחזית, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ תחזית שבועית, הורסקופ, הורסקופ אישי, הורסקופ יומי, הורסקופ שבועי, וואלה הורוסקופ, מאקו הורוסקופ, מזל דגים הורוסקופ, מזל טלה הורוסקופ, נענע הורוסקופ, נענע הורוסקופ יומי, תחזית הורוסקופ, דלי, בן מזל דלי, מזל דלי גבר, מזל דלי היום, מזל דלי מאפיינים, מזל דלי נקבה, מזל דלי תחזית, מזל דלי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

4.50