מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הורוסקופ | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי | הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דגים

הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דגים



הורוסקופ שבועי - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל דגים: 12.03.17-18.03.17

כוכבים ומזלות: הספיראלה הקוסמית בוחשת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ומארס, ומניבה תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו עד 9.

ראשון עד שלישי: שינויים מתרחשים מאחורי הגב שלכם. אתם לא מספיק ערניים וכדאי שתקדישו מעט יותר מחשבה איך לשמור על המקום שלכם. לפנויים יש סיכוי להיכרות חדשה ומרגשת. לאלה שמנהלים קשר קבוע- נסו להחזיר את הקסם שהיה שם בהתחלה. זה מה שבני הזוג מצפים מכם. התחילו עם מחווה קטנה. לקרוביכם חסרי האהבה, הביאו אבן מזל ששמה טופז או מתנות בגוונים ירוקים, המייצגות את נטיותיו הרומנטיות של מזל דגים.

רביעי עד שבת: אנרגיה קוסמית עומדת להיכנס אל מזל דגים ומבשרת טובות. סוף השבוע מתקרב ואתם שמחים לקראתו, כאילו מחכה לכם חופשה ממושכת. קחו את הזמן ואל תתאמצו יותר מידי בביצוע מטלות וחובות שונים ומשונים שאין להם סוף. אחד מבני המשפחה יציע הצעה לבילוי משותף שילהיב אתכם. שיתוף פעולה מצידכם יביא לשיפור האווירה הביתית.

רוח ונפש: בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף איש הכהונה: הקלף צופה מצב אשר על-פיו מתנהלת פרשייה רומנטית בעלת סיכויים רבים למימוש בעל תכלית. בדרך כלל הוא רומז על נישואין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2602 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ יומי, התאמה זוגית, הורוסקוף, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ גדי, הורוסקופ גוגל, הורוסקופ דגים, הורוסקופ דלי, הורוסקופ היום, הורוסקופ התאמה בין מזלות, הורוסקופ זוגי, הורוסקופ חינם, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל יומי, הורוסקופ יומי אהבה, הורוסקופ יומי אישי, הורוסקופ יומי אריה, הורוסקופ יומי בתולה, הורוסקופ יומי גוגל, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ יומי חינם

תן ציון למאמר זה

4.86